اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 1 اسفند 1391 / کد مطلب: 5372 / نظرات: 0


تسطیح 495 هزار مترمربع از راه‎های روستایی سبزوار



سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار از انجام 495 هزار مترمربع تسطیح راههای روستایی “کلاته سادات“، “طرزق” و “صالح آباد” در سه ماهه سوم امسال خبر داد.
به گزارش اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، فرشاد سلطانی در تشریح اقدامات انجام شده از سوی این اداره در فصل پاییز امسال گفت: در این مدت احداث و آسفالت آیلند در ابتدای محور سبزوار- سلطان آباد به طول 700 متر و زیرسازی رمپ های ورودی و خروجی تقاطع سنگرد و شهر سوخته به میزان 3 هزار و 600 مترمکعب انجام شده است.
وی افزود: 8 هزار و 400 مترمربع لکه گیری در راههای حوزه استحفاظی شهرستان انجام شده و شن ریزی در 2 کیلومتر راه روستایی بادآشیان و اجرای ماسه آسفالت در محور قدیم كاشمر به میزان 2/3 کیلومتر نیز انجام شده است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار از نصب 35 عدد تابلو در محور سبزوار- سلطان آباد خبر داد و اظهار کرد: 330 مورد تعمیر و مرمت تاسیسات و علائم ایمنی، 8 مورد تعمیر چراغ‎های چشمک زن و شستشوی 8 هزار و 200 عدد از علائم محورهای بردسکن، سلطان آباد،باندهای جنوبی و شمالی نیشابور صورت گرفته است.
سلطانی افزود: همچنین در فصل پاییز امسال 631 هزار و 670 مترمکعب برفروبی و یک هزار و 300 تن شن و نمک پاشی در راه‎های شهرستان انجام شده است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.