اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 17 بهمن 1391 / کد مطلب: 5232 / نظرات: 0

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی/


یك هزار و 206 پروژه در دهه فجر در خراسان رضوی بهره برداری می شود


یك هزار و 206 پروژه در دهه فجر در خراسان رضوی بهره برداری می شود  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت : در دهه فجر امسال یك هزار و 206 پروژه عمرانی ، صنعتی ، خدماتی ، شهری و روستایی با اعتبار 810 میلیارد تومان در این استان بهره برداری می شود.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، ' محمد حسن واحدی ' امروز در مراسم افتتاح پروژه های آب و فاضلاب سبزوار افزود : 39 پروژه ملی با 38 میلیارد تومان هم در دست اجرا است كه تاكنون 67 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

وی گفت :در سال جاری از حدود چهار هزار و 400پروژه با اعتبار حدود 667 میلیارد تومان این استان 254 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان سهم شهرستان سبزوار است .

وی به جایگاه رفیع و خوب سبزوار در استان اشاره كرد و گفت : این شهرستان از بزرگترین شهرستان های استان و از جایگاه شایسته علمی و فرهنگی برخوردار است .

وی با اشاره به اهمیت مسكن مهر بویژه تامین آب و مراحل زیربنایی افزود: در شهرستان سبزوار سه هزار و 500 واحد مسكن مهر داریم كه پیشرفت فیزیكی این واحدها 62 درصد است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی همچنین با اظهار اینكه تشكیل تصفیه خانه در سبزوار قطعی شده، افزود : مكان یابی این تصفیه خانه مشخص شده و در چند روز آینده زمین تحویل می شود .

واحدی به ارتقا شاخصه های آب ، گاز ، راههای بین شهری و برق اشاره كرد و گفت : شهرستان سبزوار در شاخصه راه روستایی از استان عقب تر است .

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار نیز در این مراسم گفت : در دهه فجر امسال 71 پروژه با اعتبار 89 میلیارد و 600 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

مهندس 'قاسم شعبانی عطار ' با اشاره به كارهای خوبی كه در بخش آب و فاضلاب انجام شده و اهمیت این بخش ، افزود : در چند سال اخیر بویژه در بخش فاضلاب ، خطوط انتقال و انشعاب به اندازه پنج سال كار اجرایی در این شهرستان انجام شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.