اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 29 دي 1391 / کد مطلب: 5061 / نظرات: 0


كشف 84 كیلوگرم مواد مخدر در جوین



فرمانده انتظامی شهرستان جوین خراسان رضوی از كشف 84 كیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی طی 9 ماهه سال جاری در سطح این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اكبر آقابیگی به تشریح اقدامات 9 ماهه فرماندهی انتظامی شهرستان جوین در امر مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی مقدار 84 كیلو و 602 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی طی 9 ماهه سال جاری از سوداگران مرگ در جوین كشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به اینكه دربازه زمانی فوق چندین باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده‌اند، افزود: در این رابطه 98 نفر توزیع كننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و پس از بازجویی‌های فنی و اخذ اعترافات لازم با تشكیل پرونده مقدماتی سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
وی در ادامه از فعال بودن دو كمپ ترك اعتیاد با 130 نفر معتاد كه در حال طی مراحل ترك اعتیاد هستند خبر داد و افزود: با همكاری نهادها و ا رگان‌هایی چون فرمانداری، دستگاه قضایی،‌ شورای فرعی هماهنگی مواد مخدر، و بهزیستی این كمپ‌ها راه‌اندازی و امید است با بسط و گسترش این اقدام خداپسندانه شاهد چهره‌ای پاك و سالم در سطح شهرستان باشیم.
سرهنگ آقابیگی ضمن اشاره به توقیف 40 دستگاه خودرو و موتورسیكلت متعلق به قاچاقچیان و توزیع كنندگان، کشف مواد مخدر را از دیگر اقدامات ماموران در 9 ماهه سال جاری بیان کرد و ادامه داد: به کارگیری پرسنل مجرب در پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر و استفاده از پرسنل انتظامی چهره زن در ایستگاه‌های بازرسی موقت درسطح شهرستان موجب شده تا در این زمینه نتایج بسیار مطلوبی در سال جاری حاصل شود.
فرمانده انتظامی شهرستان جوین در خاتمه خاطرنشان كرد: تداوم در اجرای طرحهای امنیت اجتماعی، گسترش چتر اطلاعاتی با به كارگیری توان و ظرفیت امت حزب الله و تعامل با مقامات قضایی و ناحیه مقاومت سپاه پاسداران و بسیج، در امر مبارزه با مواد مخدر از جمله اقداماتی است كه با همت مجموعه فرماندهی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط شهرستان در حال اجرا است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.