اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 دي 1391 / کد مطلب: 4780 / نظرات: 0

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار :


فقط با بصیرت می شود چشم فتنه را کور کرد


فقط با بصیرت می شود چشم فتنه را کور کرد  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: در حوادث فتنه گون و در فضای غبار آلود فقط با بصیرت است که می شود چشم فتنه را کور کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوارحجه الا سلام و المسلمین حسین زحمتکش در جمع بیش از 400نفر از بسیجیان روستای ایزی شهرستان سبزوار با اشاره به حرکت مردم در 9دیماه سال 88گفت: مسئله بصیرت و بینش عمیق مردم ایران همیشه در صحنه های مهم انقلاب موثرو تعیین کننده بوده است.
وی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) تصریع کرد: حضرت امیر المومنین (ع) می فرماید: "و ان معی لبصیرتی" یعنی همراه من و ابزار من بصیرت من است که نشان از اهمیت این امر و تبدیل شدن بصیرت به یک سلاح همیشگی است.
حجه الاسلام زحمتکش به بیان برخی حوادث ابتدای انقلاب پرداخت و افزود: یکی از بزرگترین دغدغه ها و رنج ها و خون دل خوردن های امام بزرگوار ما نیز از عملکرد های غلط برخی متحجرین بی بصیرت بود که باعث بروز مشکلاتی در راه انقلاب می شدند.
وی افزود: رهبری عزیز انقلاب نیز بارها در مقاطع حساس انقلاب به عموم مردم و مخصوصا خواص جامعه در خصوص داشتن بصیرت کافی در تحلیل حوادث تاکید نموده اند که متاسفانه برخی از خواص در امتحانات انقلاب مردود شدند و بصیرت لازم را نداشتند ، مانند برخی پیشکسوتان انقلاب که در فتنه سال 88 راه گم کردندو خوب عمل نکردند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.