اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 5 دي 1391 / کد مطلب: 4771 / نظرات: 0


شركت برق سبزوار رتبه اول بین ادارات برق خراسان رضوی را كسب كرد


شركت برق سبزوار رتبه اول بین ادارات برق خراسان رضوی را كسب كرد
مدیر امور شركت برق سبزوار گفت: این شركت رتبه اول عملكرد بین ادارات برق شهرستان های استان خراسان رضوی را كسب كرد.
 

به گزارش سبزوارپیام  'هادی انبیایی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 16 گروه ارزیاب به مدت سه ماه ارزیابی عملكرد ادارات برق را در شهرستان های استان خراسان رضوی انجام دادند كه در مجموع شركت برق سبزوار به كسب رتبه اول در استان خراسان رضوی نائل شد.

وی به تشریح دستاوردهای شركت برق سبزوار پرداخت و گفت: خدمات ما مبتنی بر سیستم مدیریت كیفیت ایزو 9001 با ویرایش دو هزار است.

وی افزود: شركت برق سبزوار بزرگترین واحد عملیاتی استان خراسان رضوی و بزرگترین واحد شهرستانی كشور است.

او با اشاره به استقرار میز خدمت به عنوان یكی از الزامات دولت، گفت: میز خدمت در سبزوار با یك كارشناس مسوول و چهار باجه دیجیتال به صورت تشكیلات فعال درآمده و 90 درصد مراجعین شركت برق سبزوار با مراجعه به میز خدمت كار خود را انجام می دهند.

وی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری برای اولین بار در استان خراسان رضوی به روش های پیامكی، تلفنی و الكترونیكی به وسیله سامانه نرم افزاری و ارتباطی در سبزوار اجرا شده است.

مدیر شركت برق سبزوار به اتوماسیون مانیتورینگ و كنترل تجهیزات شبكه از راه دور اشاره كرد و گفت: اتوماسیون سبزوار اولین سیستم اتوماسیون شبكه توزیع برق كشور است كه با تكیه بر توان داخلی و بومی سبزوار و منطبق بر الزامات پدافند غیرعامل اجرا شده است.

'انبیایی'، با بیان اینكه سیستم اتوماسیون شبكه توزیع برق سبزوار نمونه بارزی از ارتباط صنعت و دانشگاه است افزود: این سیستم با همكاری اساتید و دانشجویان دانشگاه حكیم سبزواری و مهندسان شركت برق سبزوار راه اندازی شد.

وی از انجام عملیات خط گرم به روش فرمان از نزدیك اشاره كرد و گفت : این سیستم برای اولین بار در سطح شهرستان های استان خراسان رضوی در سبزوار اجرایی شد.

مدیر شركت برق سبزوار اظهارداشت: نظام آراستگی در واحد اتفاقات شركت برق سبزوار به صورت پایلوت در حال انجام است و از سال آینده در كل سیستم اجرایی می شود.

وی به سیستم ایمنی و بهداشت حرفه ای این شركت كه مبتنی بر سیستم ohsas 1801 (روش ایمنی و بهداشت شغلی ) است اشاره كرد و گفت: این سیستم برای كاهش خطرات و حفظ جان مردم، كاركنان و پیمانكاران دو سال است كه در سبزوار اجرایی شده است.

'انبیایی' ساعات اوج مصرف دستگاههای اجرایی سبزوار را 11 تا 15 و مشتركین خانگی را در زمستان ساعت 18 تا 22 شب عنوان كرد و افزود: تعرفه برق در این ساعات دو برابر می شود لذا مشتركین سعی كنند در این ساعت ها از كار با وسایل برقی پرمصرف جلوگیری كنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.