اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4730 / نظرات: 1

استاندار خراسان رضوی :


باید به مفاهیم و آموزه های قرآن کریم در کنار حفظ و قرائت آن، توجه ویژه شود


باید به مفاهیم و آموزه های قرآن کریم در کنار حفظ و قرائت آن توجه ویژه شود  استاندار خراسان رضوی گفت :در کنار حفظ و قرائت قرآن کریم، باید به مفاهیم و آموزه های قرآنی نیز توجه ویژه شود.
  
 
به گزارش ایرنا،محمد حسین فروزان مهر جمعه شب در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دسبزوار پیام به نقل از وره از مسابقات قرآن کریم استان خراسان رضوی در سبزوار، افزود: قرآن کریم ، کتابی برای هدایت همه انسانهاست و قابل فهم برای تمام قشرهاست لذا باید در حوزه تعقل ،تدبر و عمل به آموزه های قرآنی بیش از پیش تلاش گردد.

وی گفت : به برکت جمهوری اسلامی هر روز شاهد علاقمندی نسل جوان به قرآن کریم هستیم بنابر این فرهنگ قرآنی باید درجامعه ترویج شود که یکی از راههای ترویج آن، برگزاری محافل و مسابقات قرآنی است .

وی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خراسان رضوی در سبزوار را منشاء خیر و برکت دانست و از دست اندرکاران این برنامه نورانی قدردانی کرد.

استاندار خراسان رضوی به استقبال گسترده مردم و نسل جوان از مسابقات مذکور اشاره کرد و گفت :به یقین برگزاری چنین محافلی، توطئه دشمنان را خنثی و نسل جوان ما را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون می کند.

فروزان مهر در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزیدگان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در مسابقات ملی نیز رتبه های ممتازی را به دست آورند.

سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خراسان رضوی با شرکت بیش از 600 نفر از عوامل قرآنی به میزبانی سبزوار به مدت سه روز در این خطه جریان داشت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.