اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 آذر 1391 / کد مطلب: 4719 / نظرات: 0


قاری بین المللی قرآن كریم : فعالیت های قرآنی باید در تمام ایام سال تداوم داشته باشد


قاری بین المللی قرآن كریم : فعالیت های قرآنی باید در تمام ایام سال تداوم داشته باشد  
یك قاری بین المللی قرآن كریم گفت:در جامعه باید شرایطی فراهم آید كه فعالیت های قرآنی در تمام ایام سال تداوم داشته باشد.


به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، استاد حامدشاكر نژاد امروز در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این فعالیت ها نباید تنها به زمان برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی محدود شود.

وی گفت : شركت كنندگان در مسابقات قرآنی باید تلاش كنند تا به درك كامل و جامعی از هدف قرآن و مفاهیم بلند آن دست یابند كه در این صورت حتی اگر در مسابقات رتبه ای به دست نیاورند ، به لحاظ معنوی نتیجه مطلوب نصیب آنها خواهد شد.

وی در همین راستا خواستار آن شد كه مسوولان مربوطه و نهادهای مرتبط با امور قرآنی در سطح شهرستان ها كلاس ها و كارگاه های آموزشی مرتبط با قرآن را در تمام ایام سال دایر كنند تا علاقه مندان به قرآن همیشه بتوانند با نگاه غیر جشنواره ای و غیر مسابقه ای در كلاس های قرآنی شركت كنند.

استاد شاكرنژاد كه در سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار داوری بخش لحن مسابقات را برعهده دارد ، همچنین اظهار داشت : در مجموع سطح این دوره از مسابقات از لحاظ كمی رشد فوق العاده ای داشته است و باید امیدوار باشیم كه ان شاءالله در زمینه كیفی نیز در آینده رشد چشمگیرتری در برگزاری این مسابقات ایجاد شود.

این قاری بین المللی در پایان همكاری و تلاش موثر ستاد اجرایی مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در سبزوار را مثبت ارزیابی نمود و ابراز امیدواری كرد كه این مسابقات هرسال بهتر از گذشته برگزار شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.