اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 27 آذر 1391 / کد مطلب: 4682 / نظرات: 0


پیگیر اخذ سند زمین برای کشتارگاه صنعتی هستیم



جانشین معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: برای احداث کشتارگاه صنعتی به جد پیگیر اخذ سند زمین مورد نظر و مجوز آب از ادارات ذیربط هستیم.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار،علی عظیم نسب افزود:در 18 آبان ماه امسال در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان مصوب شد که مجوز ساخت کشتارگاه صنعتی به شهرداری اعطاء شود و در این راستا زمین مورد نیاز و آب از طریق ادارات مسئول به شهرداری داده شود.

وی با بیان اینکه با نظر کارشناسان شهرداری و جهاد کشاورزی چند زمین برای طرح مذکور پیشنهاد شد اظهار داشت: یکی از این اراضی در امتداد جاده حارث آباد نزدیک کارخانه کمپوست شهرداری و دیگری در مسیر جاده  دولت آباد می باشد که اولویت همان زمین 7 و نیم هکتاری در حوالی حارث آباد است.

عظیم نسب با تقدیر از زحمات و تلاشهای فرمانداری سبزوار به ویژه آقای کلاته معاون عمرانی فرماندار در مرتفع شدن مشکلات راه اندازی کشتارگاه صنعتی گفت: امیدواریم با همت مسئولان شاهد به ثمر نشستن تلاشها برای ایجاد یک طرح صنعتی در شهرستان و درآمد زایی و ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه باشیم.

گفتنی است در سال 1382 قرار بود کشتارگاه صنعتی سبزوار توسط سرمایه گذار غیربومی در حوالی سبزوار ایجاد شود که به علت ضعف پیمانکار این طرح نیمه تمام رها شد. با توجه به وجود دام سبک و سنگین زیاد در منطقه سبزوار و قدیمی بودن کشتارگاه فعلی راه اندازی کشتارگاه صنعتی در سبزوار یک ضرورت محسوب می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.