اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 25 آذر 1391 / کد مطلب: 4667 / نظرات: 0


نقشه نهایی میدان سربداران سبزوار برای تصویب و اجرا به شورای اسلامی ارسال شد


مدیر و برنامه شهرداری سبزوار از ارسال نقشه نهایی میدان سربداران سبزوار برای تصویب و اجرا به شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مرتضی احمدی با بیان این مطلب گفت: پس از رونمایی از نقشه میدان سربداران، شاهد ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات جدید از سوی مدیران شهری بودیم که این نقطه نظرات در نقشه میدان اعمال و تغییرات صورت گرفت.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی محوطه سازی میدان سربداران تا نوروز 91 به اتمام خواهد رسید اما نصب المان سربداران به سال آینده موکول خواهد شد.

احمدی از بهسازی و اصلاح هندسی میدان سربداران به عنوان بهسازی بزرگترین ورودی استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: بهسازی میدان سربداران در راستای کاهش حجم ترافیک در زمان پیک های مسافرتی ایام تابستان و نوروز، کاهش تصادفات و رفع گلایه مندی های استانی و شهرستانی از این ورودی صورت گرفته است.

گفتنی است طرح مطالعاتی تخریب، بهسازی و اصلاح هندسی میدان سربداران توسط مشاوران بهران ترافیک انجام گرفت و در شورای همتا(شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان رضوی) به تصویب رسید، همچنین قرار است گروهی از بهترین متخصصین و مشاوران کشوری کار ساخت المان سربداران را که دارای 50 متر ارتفاع می باشد را در دو فاز سال آینده پس از بهسازی و اصلاح میدان آغاز کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.