اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 آذر 1391 / کد مطلب: 4651 / نظرات: 2


پایگاه اطلاع رسانی ، مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار راه اندازی شد.


دبیرکمیته روابط عمومی و تبلیغات سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم درسبزوار از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی این مسابقات خبر داد .
رضا شجاع مقدم  افزود : مسوولیت پایگاه اطلاع رسانی این مسابقات برعهده موسی الرضا خیراندیش است وعلاقه مندان می توانند اخبار واطلاعات کامل درمورداین مسابقات را همه روزه با مراجعه به آدرس اینترنتی khorasanrazavi.quraniran.ir دریافت کنند.
وی گفت : برای اطلاع رسانی عمومی در مورد مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار از روش های متعددی استفاده شده است.
شجاع مقدم تصریح کرد : ارسال 40 هزارپیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی برای مراسم افتتاحیه واختتامیه ، اطلاع رسانی از طریق تلویزیون شهری در سبزوار و نیز بخش های خبری صداوسیمای استانی ، نصب حدود 30 بیلبورد ، چاپ و پخش پوستر و نصب 150 بنر آویز در سطح شهر و... از جمله این روش هاست.
دبیرکمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات استانی قرآن کریم همچنین اظهار داشت : باتوجه به موضوع و محتوای قرآنی این مسابقات سعی شده است در اکثر تبلیغات انجام شده ، از احادیث ائمه و جملات بزرگان دینی جهت بهره برداری و فیض بیشتر معنوی استفاده شود.
وی همچنین گفت : جهت اطلاع رسانی لحظه به لحظه از اخبار و رویدادهای سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ، واحد مستقل خبر در محل دبیرخانه این مسابقات راه اندازی شده و اطلاعات آن ، به طور پیوسته برای رسانه های خبری کشور ، استان و شهرستان ارسال می گردد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.