اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 آذر 1391 / کد مطلب: 4642 / نظرات: 1


'شب یلدای قرآنی' در سبزوار برگزار می شود


شب یلدای قرآنی در سبزوار برگزار می شود   دبیر كمیته محافل قرآنی و فوق برنامه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی از برگزاری مراسم شب یلدای قرآنی در سبزوار خبر داد. 
   
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمد شم آبادی  افزود: از آنجایی كه برگزاری مسابقات استانی قرآن كریم با اولین شب زمستان سال جاری مصادف خواهد شد ، مراسم شب یلدای قرآنی به عنوان یك برنامه مفرح و آموزنده فرهنگی همزمان با شب اول دی ماه ، برای شركت كنندگان در مسابقه برگزار می شود.

وی همچنین به ارائه توضیحاتی درخصوص فعالیت های كمیته محافل قرآنی وفوق برنامه پرداخت و گفت : این كمیته در بخش های برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان ، برپایی كارگاه های تخصصی و فراهم آوردن تفریحات سالم برای شركت كنندگان فعالیت خواهد كرد.

مدیرفرهنگی دانشكده علوم قرآنی سبزوار افزود: در زمینه برگزاری محافل قرآنی درسطح شهرستان سعی شده است برنامه ها فقط درشهر سبزوار متمركز نباشد بلكه دراین ایام مساجد و حسینیه های روستاهای بزرگ نیز شاهد حضور میهمانان قرآنی واجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی خواهند بود.

حجت الاسلام شم آبادی اظهار داشت : حضور میهمانان برجسته ای از سراسر استان و كشور فرصت خوبی است كه دانشجویان ، دانش آموزان و سایر علاقه مندان به امور قرآنی از حضور این میهمانان برجسته نهایت استفاده علمی را ببرند، لذا برگزاری كارگاه های تخصصی در زمینه علوم قرآنی و مذهبی نیز در این ایام پیش بینی شده است.

او گفت: در این كمیته همچنین تفریحاتی نظیر استفاده از استخر شنا، دیدار از اماكن فرهنگی و گردشگری سبزوار و زیارت مقبره امامزادگان برای شركت كنندگان تدارك دیده شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.