اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 شهريور 1390 / کد مطلب: 460 / نظرات: 0

بخشدار داورزن :


پاسداشت از دستاوردهای دفاع مقدس وظیفه همگانی است .


پاسداشت از دستاوردهای  دفاع مقدس  وظیفه همگانی است بخشدار داورزن حفظ و پاسداشت از دستاوردهای  دفاع مقدس را وظیفه همگانی عنوان کرد.
عباس شم آبادي   در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس داورزن  در جمع مسئولان اين بخش اظهار داشت  : کم کاری در بزرگداشت این روزهای گرامی از هیچ اداره و نهادی پذیرفتنی نیست .
وي تهاجم فرهنگي دشمن را ياد اورشد و  ادامه داد: در جنگ نرمي كه از سوي دشمنان به راه افتاده است جوانان ما بيشترين آسيب را خواهند ديد .
وي اطاعت ار رهبري انقلاب و تمسك به آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را رمزپيروزي انقلاب دانست و تصريح كرد : عمل به تكليف با استفاده ار كمترين امكانات در سايه تعهد و تخصص جوانان حفظ انقلاب را به دنبال خواهد داشت .
وي هفته دفاع مقدس را فرصتي براي بازبيني فداكاري هاي شهدا و ايثارگران عنوان كرد و گفت : بايد نسل جوان كشور به بهترين وجه ممكن با فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه آشنا شوند.
رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن نيز در سخناني هفته دفاع مقدس را متعلق به سپاه و يا بسيج ندانست و گفت : در اين مراسم ملي بايد آحاد جامعه شركت داشته باشند.
احمد سليماني وظيفه دستگاه تعليم وتربيت را در انتقال ارزشهاي و فرهنگ ايثار و شهادت درهشت  سال دفاع مقدس را مهم دانست و گفت :به گفته رهبر فقيد انقلاب كه جبهه دانشگاه بود نيز بايد معارف اصيل و انقلابي ان به متن جامعه نيز كشيده شود.
وي تجليل از برخي ايثارگران را كه كمتر به آنان توجه شده است را خاطر نشان شد و گفت : تجليل از ايثارگران گمنام تلنگري به جامعه خواهد بود.
وي همزماني اين هفته  با بازگشايي مدارس را ياد آورشد و ادامه داد:آموزش و پرورش منطقه داورزن نيز به روال سالهاي گذشته برنامه هاي مناسبي را تدارك ديده است .
دبير ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس داورزن نيز پر رنگ نشان دادن ارزشهاي 8 سال دفاع مقدس را يادآورشد و گفت : البته نبايد بگذاريم   اين هفته مكاني براي تبليغات زود هنگام شود
سروان پاسدار ناصري  بااشاره  تبليغات زود هنگام برخي نامزدهاي انتخاباتي ادامه داد:  نبايد هفته دفاع مقدس جولانگاهي براي سياه نمايي مشكلات و تخريب دولت شود.

وي اهم برنامه هاي هفته دفاع مقدس در بخش داورزن را برشمرد و گفت : برگزاري صبحگاه مشترك تجليل از ايثارگران و خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان برپايي نمايشگاههاي عكس و كتاب و محصولات فرهنگي غبار روبي مزار شهدا و برگزاري كلاسهاي آموزشي و تربيتي از اهم فعاليتهاي اين هفته خواهد بود .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.