اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 شهريور 1390 / کد مطلب: 428 / نظرات: 0

وزير علوم ، تحقيقات و فناوري:


تغييرنام تربيت معلم تهران،تبريز و سبزوار دردستوركارشوراي انقلاب فرهنگي است


تغييرنام تربيت معلم تهرانتبريز و سبزوار دردستوركارشوراي انقلاب فرهنگي است  وزير علوم ، تحقيقات و فناوري گفت: تغيير نام سه دانشگاه تربيت معلم تهران ، تبريز و سبزوار در دستور كار شوراي انقلاب فرهنگي است. 
به گزارش ايرنا 'كامران دانشجو' روز جمعه در حاشيه بازديد از دانشگاه تربيت معلم سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با مصوب شدن دانشگاه فرهنگيان وابسته به وزارت آموزش و پرورش ، مسير براي تغيير نام اين سه دانشگاه در آينده نزديك هموار شده است.
وي با اظهار اينكه دانشگاه تربيت معلم سبزوار حداقل در 10 سال گذشته از فعاليت تربيت كردن معلم خارج شده ، افزود: با اين وجود ، عنوان تربيت معلم در اين دانشگاه موجب متضرر شدن دانشجويان و اعضاي هيات علمي و ابهاماتي در اشتغال فارغ التحصيلان شده است.
وي با اظهار اينكه در كشور سه دانشگاه شامل تربيت معلم تهران ، تبريز و سبزوار به اين ترتيب هستند ،خاطر نشان كرد: براي تغيير اسم دانشگاه تربيت معلم سبزوار به يك نام با 'مسماتر' با موافقت شوراي عالي انقلاب فرهنگي پيگيري مي كنيم.
وزير علوم ،تحقيقات و فناوري در پاسخ به سووالي در مورد افزايش هزينه هاي دانشگاه از جمله در بخش خوابگاه با توجه به اجراي قانون هدفمندي يارانه ها گفت: در اين مورد به موقع اطلاع رساني انجام و در صورت افزايش ، وام به دانشجويان داده مي شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.