اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 آبان 1391 / کد مطلب: 4215 / نظرات: 0


دانشگاه حكیم سبزواری در 'جشنواره ملی حركت' چند رتبه برتر كسب كرد


دانشگاه حكیم سبزواری در جشنواره ملی حركت چند رتبه برتر كسب كرد
    
مدیرفرهنگی دانشگاه حكیم سبزواری گفت : این دانشگاه در پنجمین دوره از جشنواره ملی دانشجویی حركت ، به چند مقام برتر كشوری دست یافت.

به گزارش سبزوارپیام ، سید نورالله رضوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره علمی و فرهنگی، انجمن های علمی دانشجویی مرمت و مكانیك سبزوار در حیطه فعالیت های خود، به عنوان برگزیدگان كشوری انتخاب شدند.

وی گفت: طیبه مهرآبادی و علی فتحی نیز از دانشگاه حكیم سبزواری به ترتیب عناوین كارشناس برگزیده انجمن های علمی دانشجویی و دبیر برگزیده شورای دبیران دانشگاه های سراسر كشور را از آن خود كردند.

كارشناس امور انجمن های علمی و كانون های فرهنگی دانشگاه حكیم سبزواری نیز در این باره گفت: انجمن علمی مرمّت به دبیری 'یعقوب علیزاده' موفق شد در بخش فعالیت های آموزشی از قبیل برگزاری كارگاه ها ، نشست ها و همایش های علمی و تخصصی ، مقام برتر این دوره از رقابت ها را كسب كند.

طیبه مهرآبادی افزود: انجمن علمی مكانیك دانشگاه حكیم سبزواری نیز با اختراع یك زیردریایی با قابلیت كاهش و افزایش طول، توانست عنوان برگزیده كشوری را به دست آورد.

او گفت: غرفه نمایشگاه توانمندی های علمی و فرهنگی انجمن های علمی دانشگاه حكیم سبزواری نیز در مدت برگزاری جشنواره ملی حركت ، در كنار غرفه های سایر دانشگاه های كشور در تهران برپا شد و مورد توجه و بازدید گسترده قرار گرفت.

وی اظهار داشت : سال گذشته نیز سه انجمن علمی علوم تربیتی، محیط زیست و عمران از این دانشگاه توانستند در جشنواره ملی حركت به رتبه های برتر كشوری دست یابند.

پنجمین دوره از جشنواره ملی حركت، روزهای هشتم تا دهم آبان ماه جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

در این جشنواره 28 هزار اثر از بیش از 80 دانشگاه كشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود كه 908 اثر از این تعداد به مرحله مسابقه رسید و 158 اثر در رشته های مختلف علمی برگزیده شد




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.