اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4133 / نظرات: 0


بهسازی بزرگراه ترانزیتی تهران-مشهد در محور میامی به سبزوار


بهسازی بزرگراه ترانزیتی تهران-مشهد در محور میامی به سبزوار
 مدیر کل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به بهسازی بزرگراه ترانزیتی تهران-مشهد در محور میامی به سبزوار، گفت: سه تقاطع کلیدی استان در قالب پروژه های مهر ماندگار اجرا خواهد شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر رحمانی ظهر شنبه در حاشیه جلسه بررسی پیشرفت پروژه های مهر ماندگار استان سمنان در سالن همایش های این اداره کل در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای سه تقاطع کلید استان در قالب پروژه های مهر ماندگار بیان کرد: بهسازی بزرگراه ترانزیتی تهران - مشهد در محور میامی به سبزوار نیز به زودی به انجام خواهد رسید.

وی با یادآوری بهسازی 29 کیلومتر از این بزرگراه ترانزیتی در محور عباس آباد- کاهک، گفت: پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح درجزین، سرخه و امیریه نیز در حال آماده سازی است و تاکنون شاهد پیشرفت فیزیکی 45 درصدی این تقاطع ها هستیم.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به این مطلب که پنج پروژه راه و ترابری این استان که در قالب پروژه های مهر ماندگار قرار گرفته اند مطابق برنامه یا جلوتر از آن پیش رفته اند، عنوان کرد: طرح های مهر ماندگار راه روستایی نیز اکثرا یا به پایان رسیده یا مراحل پایانی کار خود را پشت سر می گذارند.

وی با تاکید بر پیشرفت فیزیکی 65 درصدی 23 پروژه بخش راه و ترابری استان سمنان، ابراز داشت: بیش از 322 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات پروژه های مهر ماندگار به این بخش اختصاص داده شده است.

رحمان در پایان ضمن اشاره به این مطلب که در استان سمنان پیمانکاران متبحری در زمینه فعالیت های بخش راه و ترابری وجود دارد، تاکید کرد: در جهت ایجاد اشتغال در سطح استان و همچنین نظارت مفید و مستمر بر روند پیشرفت پروژه های این بخش از پیمانکاران بومی استفاده خواهیم کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.