اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3885 / نظرات: 0

بخشدار مركزی خوشاب :


امنیت پایدار مستلزم تعامل و همكاری همه مردم جامعه است


خوشاب - بخشدار مركزی خوشاب گفت : امنیت پایدار مستلزم تعامل و همكاری همه مردم جامعه است . 
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا 'محمد قوی بازو ' روز شنبه در بازدید از پاسگاه روستای 'چرو ' از توابع بخش مركزی خوشاب افزود : یك نهاد خاص بدون پشتیبانی و هماهنگی مردم و دستگاه های ذیربط نمی تواند امنیت را تامین كند.

وی با بیان اینكه امنیت عامل مهمی برای رشد و توسعه فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است، اظهار داشت : مردم بایستی هر چه بیشتر با خدمات نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت آشنا شوند.

بخشدار مركزی خوشاب افزود: همراهی مردم با نیروی انتظامی در راستای ایجاد آرامش یك اصل مهم و از نكات موفقیت نیروهای تلاشگر انتظامی است.

وی با اشاره به توطئه ها و ورود هجمه های دشمن به روش ها و شیوه های مختلف، گفت :نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار نقش بسزایی در مقابله با عوامل تهدید كننده ایفا می كند.

' محمد قوی بازو ' با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پاسگاه روستای چرو در تعامل خوب با مردم و برقراری نظم و امنیت خطاب به نیروهای این پاسگاه گفت : شما مظهر اقتدار و آرامش منطقه هستید .

بخشدار مركزی خوشاب با بیان اینكه قوام و بقای جامعه بدون حضورنیروهای انتظامی مقتدر و كارآمد ممكن نیست، اظهار داشت : با همكاری و همدلی خوبی كه بین دستگاه های امنیتی و مردم وجود دارد مشكل ناامنی در سطح منطقه نداریم .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.