اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 20 دي 1396 / کد مطلب: 12645 / نظرات: 0

اقدامات جدید وزارت اطلاعات در برخورد با عناصر آشوب طلب؛


دستگیری تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب


دستگیری تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب  وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای با تشریح اقدامات جدید این وزارتخانه در برخورد با عناصر آشوب طلب از دستگیری تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضدانقلاب خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در بخشی از اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراض های مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت اطلاعات توانست با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از گزارش های مردمی ، برخی عوامل آشوب، اغتشاش، قتل، ضرب و شتم مردم و ماموران ناجا با سلاح سرد و گرم، تخریب و سرقت اموال عمومی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را دستگیر کند که به برخی از این اقدامات اشاره می شود:
- شناسایی و انهدام تیم تروریستی در سردشت که با هدف اقدامات تروریستی از مرزهای غربی وارد کشور شده بود و از آنان 3 قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد.
- دستگیری متهم م – ق ، عامل فروش 147 چاشنی انفجاری و 40 عدد مواد منفجره در ورامین.
- بازداشت متهم ح – الف از عناصر فعال ضد انقلاب که در فضای سایبری به آموزش ساخت مواد منفجره و هدایت اقدامات ضد امنیتی اقدام می کرد.
- شناسایی خانه تیمی و دستگیری سه نفر از مرتبطان یکی از گروه های ضد انقلاب مستقر در اروپا که مشغول ساخت مواد انفجاری از جمله کوکتل مولوتف بودند.
- بازداشت شرور سابقه دار ح- م از عوامل اصلی اغتشاش و مسئول تهیه و توزیع انواع سلاح سرد ، اسپری فلفل و دیگر ادوات تخریبی برای اغتشاشگران که نقش بسزایی در خشن کردن فضای اعتراضی داشت.
- دستگیری شماری از تهییج و تحریک کنندگان مردم برای حضور در اغتشاشات در فضای مجازی در برخی استان ها.
- دستگیری ارسال کنندگان تصاویر آشوب و اغتشاش به رسانه های ضد انقلاب خارج نشین از طریق فضای مجازی.
- بازداشت تعدادی از آسیب زنندگان به مراکز مذهبی ، اموال عمومی و شخصی.
- دستگیری هسته عملیاتی آشوبگران شهرستان ایذه و بازداشت متهم م – ص که قصد به آتش کشاندن منزل یکی از مسئولان این شهرستان را داشت. در بازرسی از منزل این فرد، مقادیری اسلحه و لوازم ساخت مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
- شناسایی و بازداشت سه نفر در استان فارس و کشف و ضبط مقادیر زیادی تجهیزات ساخت کوکتل مولوتف و بیانیه های شدید اللحن و افراطی خطاب به اقوام مختلف برای انجام اقدامات مسلحانه علیه نظام از آنان.
وزارت اطلاعات در این اطلاعیه در راستای تحقق شعار اطلاعات 80 میلیونی از مردم فهیم و انقلابی خواست در صورت شناسایی عناصر ضد انقلاب و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را از طریق ستاد خبری به شماره تلفن 113 اطلاع دهند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.