اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 26 تير 1396 / کد مطلب: 12494 / نظرات: 0

در پی حادثه روستای شهرستانک


جلسه شورای تامین شهرستان جغتای تشکیل شد


جلسه شورای تامین شهرستان جغتای تشکیل شد جلسه شورای تامین شهرستان جغتای با حضور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
در پی حوادث روز گذشته روستای شهرستانک ، جلسه شورای تامین با حضور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در محل فرمانداری شهرستان جغتای برگزار شد.
محمد علی آبادی فرماندار شهرستان جغتای گفت : در پی عملیات حفر چاه آب شرب در اراضی روستای شهرستانک جغتای توسط امور آب و فاضلاب روستایی و به منظور حل مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای پایین دست ، تعدادی از اهالی شهرستانک در اعتراض به عملیات حفر چاه به مامورین انتظامی و وسایل نقلیه آنان معترض شدند که در پی آن خساراتی به تجهیزات حفاری و ادوات مستقر در محل وارد شد.
علی آبادی افزود : در همین ارتباط تعداد 5 نفر از پرسنل انتظامی و 7 نفر از معترضین مجروح شدند که متاسفانه یکی از معترضین بنام آقای محمود کیوانلو فرزند ابراهیم 25 ساله در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
فرماندار  شهرستان جغتای در ادامه گفت :  گزارشات واصله حکایت از تدبیر اوضاع توسط مسئولین امنیتی و انتظامی و با همکاری ریش سفیدان محلی دارد و بحمدالله جو شهرستان هم اکنون کاملا آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد و تدابیر لازم اتخاذ شده است.
شایان ذکر است کمیته ای مرکب از نمایندگان شورای تامین استان خراسان رضوی و اعضای شورای شورای تامین شهرستان جغتای در محل فرمانداری تشکیل شده است تا ضمن بررسی ابعاد واقعه به صورت تخصصی به موضوع رسیدگی شود.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان جغتای
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.