اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 12 مهر 1391 / کد مطلب: 3840 / نظرات: 1

ساختمان فرماندهی انتظامی ششتمد افتتاح شد /


ارتقای فرماندهی انتظامی ششتمد ضروری است


ارتقای فرماندهی انتظامی  ششتمد ضروری است حسین پور/بخشدار ششتمد گفت: با توجه به ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان و تصویب آن در هیئت محترم دولت لازمست تمهیدات لازم جهت ارتقاء فرماندهی بخش ششتمد به شهرستان صورت پذیرد.
مهدی ترمئی افزود: با توجه استقرار پاسگاههای انتظامی شامکان و قلعه میدان و همچنین استقرار فرماندهی انتظامی و حضور دسته رزمی امنیت مطلوبی را درسطح منطقه شاهد هستیم.
وی ادامه داد: ساختمان احداثی و زمین واگذاری توسط شورای اسلامی شهر قابل گسترش جهت احداث فضای اداری مورد نیاز در آینده نیز می باشد و امیدواریم سایر تأسیسات مورد نیاز فرماندهی انتظامی شهرستان با حمایت فرماندهی انتظامی استان ، شهرستان سبزوار و همکاری شورای اسلامی شهر و مردم احداث گردد.
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار نیز گفت: ساختمان فرماندهی انتظامی ششتمد در زمین اهدایی شورای اسلامی شهر ششتمد به مساحت هشت هزار مترمربع احداث شده است.
سرهنگ قنبرعلی آزادواری افزود: کمکهای مردم و شرکت های خصوصی به احداث ساختمان فرماندهی انتظامی ششتمد قابل ملاحظه بود که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی ادامه داد: ما تلاش نمودیم که ساختمان احداثی در ششتمد بنایی در خور شأن مردم ششتمد و نیروی انتظامی باشد و به راحتی در آینده ساختمان قابل توسعه است.
فرمانده انتظامی سبزوار اظهار داشت: ششتمد سه پاسگاه انتظامی زیر مجموعه دارد که از معدود شهرستانهای تازه تأسیس می باشد که این تعداد پاسگاه انتظامی در حوزه فعالیت خود امر تأمین امنیت و نظم را عهده دار هستند.
آزادواری ادامه داد: یکی از عنایتهای دولت خدمتگزار در حوزه شهرستان سبزوار ارتقاء بخشهای جوین ، جغتای و خوشاب به شهرستان بود که این مهم با ارتقاء ششتمد و داورزن در یکصدمین سفر ریاست جمهوری تکمیل تر شد.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: ما هرچه داریم از شهداء داریم و اگر امروز نظام ما دارای اقتدار است ثمره خون شهداست.
فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار افزود: باید در همه حال از خدا بخواهیم که بتوانیم رهرو خوبی برای شهداء باشیم و شرمنده شهداء نشویم.
آزادواری بیان کرد: تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی باعث کسب توفیقات بیشماری شده است و اعتماد مردم به پلیس بهترین سرمایه ناجا است.
وی افزود: تماسهای مردمی و ارتباط مستقیم مردم با نیروی انتظامی باعث افتخار ماست و به این امر مهم افتخار می کنیم که امروز در این لباس و نظام خدمت می کنیم.
فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار گفت: از خداوند متعال می خواهیم که مجموعه خدمتگزاران مردم سبزوار و زائرین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تا هنگامی که این لباس مقدس را پوشیده اند در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق بدارد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.