اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 10 مهر 1391 / کد مطلب: 3835 / نظرات: 2

فرمانده انتظامی سبزوار:


تولید امنیت بر عهده همه مردم است


     
سبزوار-فرمانده انتظامی سبزوار گفت: تولید امنیت تنها به یك سازمان مربوط نمی شود بلكه بر عهده همه اقشار جامعه است.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، سرهنگ قنبرعلی آزاد واری روز دوشنبه در مراسم افتتاح ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی داورزن ، افزود: احساس امنیت از خود امنیت بیشتر باید مورد نظر باشد و در این باید تلاش كنیم تا مردم احسا امنیت بكنند.

وی با اشاره به تغییرات محسوس در نیروی انتظامی شهرستان سبزوار ، گفت: نیروی انتظامی در استفاده از فرماندهان جوان و متعهد و تعامل نزدیك با مسولان و ادارات و نهادها تاكید دارد.

وی از شهرستان داورزن به عنوان ورودی استان خراسان رضوی یاد كرد و ادامه داد: خدمت به مردم و زائران علی ابن موسی الرضا(ع) هدیه ای است كه خداوند به نیروی انتظامی این شهرستان عطا كرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به افتتاح ساختمان حوزه انتظامی داورزن ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت 5200 مترمربع و 512 متر زیر بنا و از محل اعتبارات دولتی بالغ بر دو میلیارد ریال احداث شده است .

وی در ادامه با اشاره به فرسودگی بالای ساختمان قدیمی این نیرو در مركز شهر داورزن ضمن قدردانی ا شورای شهر داورزن در واگذاری زمین برای ساخت فرماندهی نیروی انتظامی داورزن گفت : با استقرار فرمانداری در این شهرستان واگذاری پنج هكتار زمین برای احداث ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان مورد نیاز خواهد بود.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی امنیت جامعه را مرهون حضور پلیس دانست و افزود: قطعا جوش و خروش نیروهای انتظامی و نظامی باعث ایجاد فضایی آرام و بی دغدغه برای مردم می شود.

حجت الاسلام محمود مداحی با اشاره به روایتی، افزود: نیروهای انتظامی و نظامی زینت حاكمان هستند كه باعث ایجاد وجهه اجتماعی و ملی و بین المللی برای حكومت می شوند.

وی اهم وظایف نیروی انتظامی را برخورد با اختلال گران در امور اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فردی جامعه عنوان كرد و گفت: دشمن بعد از ترور فیزیكی و حذف افراد انقلابی و در ادامه ترور شخصیتی سعی در نفوذ در پیكره نظام دارد كه باید نیروی انتظامی با شدت و قوت با آن مبارزه كند.

وی با اشاره به قرار گرفتن داورزن در پیشانی عبور میلیون ها مسافر و زائر حرم رضوی ادامه داد: ایجاد این فرماندهی باعث افزایش كمر بند امنیتی جاده ای و خدمت رسانی بیشتر به زائران خواهد شد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.