اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 شهريور 1391 / کد مطلب: 3698 / نظرات: 0

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی :


هنرمند سبزواری در جشنواره ملی خوشنویسی رضوی رتبه اول را كسب كرد



 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از افتخار آفرینی هنرمند خوشنویس سبزواری در دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در یزد خبر داد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،مجید عسكری امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هیات داوران دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد نفرات برتر این جشنواره را معرفی كردند كه استاد فرهاد شیرخانی یكی از نفرات برتر این جشنواره شناخته شد.

وی افزود : استاد شیرخانی از هنرمندان خوشنویس برجسته شهرستان سبزوار موفق به كسب رتبه اول دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اظهار داشت : استاد شیرخانی در سال 1387 موفق به اخذ مدرك فوق ممتاز در رشته ثلث گردید و تا كنون در بیش از 40 نمایشگاه و مسابقه در داخل و خارج از كشور شركت كرده است .

و ی ادامه داد:وی حداقل در بیش از 20 مسابقه موفق به كسب عناوین اول تا سوم در خطوط تخصصی خود ( نسخ و ثلث ) شده است .

این مسوول گفت : كسب عناوین متعددی در جشنواره های خوشنویسی غدیر تبریز ( چند دوره ) ، طریق جاوید ( یادواره ی امام خمینی (ره) ) ، جشنواره های خوشنویسی رضوی ، جشنواره بین المللی دوسالانه قزوین ، جشنواره معلمین هنرمند و بسیاری دیگر از جشنواره های استانی و كشوری در كارنامه هنری ایشان دیده می شود.

استاد فرهاد شیرخانی در ماه گذشته به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در جمع سه هنرمند خوشنویس رشته نسخ از جهان اسلام 30 جزء قرآن كریم را در كشور امارات كتابت نمودند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.