اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 شهريور 1391 / کد مطلب: 3686 / نظرات: 0

به مناسبت دهه كرامت /


ششتمدی ها میزبان كوچكترین نابغه قرآنی جهان اسلام بودند


ششتمدی ها میزبان كوچكترین نابغه قرآنی جهان اسلام بودند مردم مؤمن و ولایی شهر ششتمد از روز چهار شنبه در ایام ولادت كریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)میزبان كوچكترین نابغه جهان اسلام بودند. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام اسلامیخواه، روحانی مقیم شهر ششتمد در این مورد گفت: از زمان حضور این نونهالان قرآنی بسیاری از شبهات برای برخی بر طرف شده و اینگونه كودكان پاسخ محكمی برای برخی نابخردان هستند.

وی افزود: وقتی كودك 10ساله در مكتب اهل بیت (ع) پرورش یافته و اینگونه مسلط به سووالات پاسخ می دهد پس بعضی از كج فكران كه امامت امامان ما را در سنین كم زیر سووال می برده اند پاسخ روشنی خواهند گرفت.

اسلامیخواه گفت: این نونهال در مكتب اهل بیت (ع) رشد یافته و نمونه بسیار خوبی برای اثبات حقیقت اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام امینی در جمع مردم ششتمد گفت: در همه حال ما شاكر خداوند متعال هستیم كه توفیق خدمت در كنار قرآن و ساحت مقدس اهل بیت(ع) را به ما عطا فرموده است.

پدر نونهال قرآنی افزود: علی امینی علاوه بر اینكه حافظ كل قرآن می باشد از معدود حافظان موضوعی قرآن در سطح كشور می باشد.

وی ادامه داد: فرزندم حافظ ترجمه قرآن است و تا كنون برنامه های متعددی در سطح ایران و خارج از كشور اجرا كرده است.

حجت السلام امینی گفت: علی متولد سال 1381است و در آغاز فعالیت قرآنی از استعدادی همانند سایر كودكان بهره می برد و با آغاز فعالیت قرآنی و با عنایت قرآن ذهن علی شكوفاتر شد.

وی ادامه داد: هنگامی كه علی 35سخنرانی در كشور لبنان داشت برخی از مردم لبنان و حتی اهل سنت نیز اعلام می داشتند این كودك یك معجزه است.

امینی افزود: اینگونه كودكان به مدد روح قدسی حضرت امام (ره) و خون 300هزار شهید پرورش یافته اند و همه ما وظیفه داریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وجود 15میلیون حافظ قرآنی تلاش نماییم.

نابغه قرآنی علی امینی نیز سخنان شیوا و شیرین خود را با تبریك دهه كرامت و تبریك ویژه به نونهالان و نوجوانان حاضر در جلسه به مناسبت ماه مهر آغاز كرد.

علی امینی به تفسیر سوره كافرون پرداخت و خطاب به دانش آموزان و مردم ویژگی های مردم عابد پرداخت.

این نونهال نابغه قرآنی سپس به سووالات مردم در خصوص جایگاه تقوی و توكل ، حجاب ، اهمیت تحصیل ، جایگاه شهدا و... در قرآن پاسخ داد.

این برنامه معنوی با استقبال خوب شهروندان ششتمدی مواجه شده بود و علی امینی نیز با الفاظی زیبا حاضرین را به وجد می آورد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.