اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 شهريور 1391 / کد مطلب: 3669 / نظرات: 0

غایبی :


یك نمایش از سبزوار به جشنواره نمایش های آیینی در فرهنگ رضوی راه یافت


یك نمایش از سبزوار به جشنواره نمایش های آیینی در فرهنگ رضوی راه یافت   مسوول انجمن هنرهای نمایشی سبزوار از راهیابی نمایش انتخاب زائر به جشنواره نمایش های آیینی در فرهنگ رضوی خبر داد .
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حسین غایبی امروز در جمع خبرنگاران گفت : كمیته انتخاب جشنواره پس از بررسی از بین 48 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره در ارزیابی اولیه 15 نمایش دارای شرایط و ضوابط این جشنواره به مرحله داوری راه یافتند.
 
وی افزود: پس از ارزیابی نمایش ها از سوی هیات داوران پنج نمایش به اولین جشنواره نمایش های آیینی در فرهنگ رضوی مشخص شدند.
 
وی اعلام كرد : نمایش انتخاب زائر به نویسندگی حسن عنایت پور و كارگردانی مصطفی مصطفی عنایت پور كاری از گروه هنری سفیر با همكاری و حمایت انجمن هنرهای نمایشی كانون هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار یكی از پنج اثر راه یافته به جشنواره نمایش های آیینی در فرهنگ رضوی است.
 
غایبی افزود: در این نمایش محمد علی گودآسیایی ، احسان طزرقی ، محسن نظیف ، مجتبی رفیعی ، اسماعیل قره باغی ، قاسم قنبری ، سجاد عنایت پور ، فرشته حلاجیان ، خدیجه فاتحی زاده ، علی گودآسیایی و نرگس خاتون نامنی به ایفای نقش می پردازند و دیگر عوامل این نمایش حسین رفیعی و علی درقدمی می باشند .
 
مسوول انجمن هنرهای نمایشی سبزوار گفت : اولین جشنواره آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی همزمان با دهه كرامت از روز 28 شهریور لغایت اول مهرماه آینده در استان كهكیلویه و بویر احمد در شهرستان یاسوج برگزار می شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.