اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 شهريور 1391 / کد مطلب: 3553 / نظرات: 0


نمایشگاه شركت ملی پخش فراورده های نفتی سبزوار دایر شد


 شركت پخش فراورده های نفتی منطقه سبزوار نمایشگاهی از آثار برگزیده كاریكاتور با موضوع 'نفت و انرژی' را در این شهرستان دایر كرد. 
  مدیر شركت پخش فراورده های نفتی منطقه سبزوار در این باره در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت : آثار موجود در این نمایشگاه مربوط به نخستین جشنواره بین المللی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می باشد كه در بهمن ماه سال90 در تهران برگزار شد و در آن حدود 252 كاریكاتوریست از 48 كشور جهان آثار خود را به جشنواره ارسال كرده بودند.

عیسی افتخاری افزود : این نمایشگاه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ بهینه مصرف نفت و سایر انواع انرژی و همچنین اطلاع رسانی عمومی خدمات دولت در این حوزه برپا شده است.

وی افزود : در سالهای گذشته اولین موزه صنعت نفت كشور در سبزوار راه اندازی شد و اینك نیز سبزوار یكی از نخستین شهرستان های كشور است كه توانسته پس از تهران نمایشگاه كاریكاتورهای بین المللی صنعت نفت را برپا كند.

او گفت: شركت نفت سبزوار در تلاش است از این پس فعالیت های بیشتری در زمینه های فرهنگی داشته باشد.

این مسوول ادامه داد:به دلیل وجود جایگاه های متعدد سوخت گیری در مناطق مختلف سبزوار ، هم اكنون میانگین معطلی مردم این شهر در صف های پمب بنزین به میانگین پنج دقیقه رسیده است كه از این حیث سبزوار از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

افتخاری افزود: اخیراً نیز در فاصله ای كوتاه چند جایگاه سوخت دیگر نیز در سبزوار و شهرستان های تابعه آن افتتاح شده كه به زمان معطلی مردم را در جایگاه های سوخت بیش از پیش كاهش می دهد.

نمایشگاه كاریكاتورهای بین المللی صنعت نفت به مدت 10 شب از ساعت 18:30 الی 21:30 در جنب موزه نفت سبزوار واقع در خیابان بهار ، برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.