اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 10 شهريور 1391 / کد مطلب: 3544 / نظرات: 0


سبزوار شهرستان اصیل دینی با ریشه های عمیق فرهنگی است


 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم گفت: سفره خدمت در نظام اسلامی فرصتی است که انسانها بالنده شوند و رشد کنند و جلوه کارآمدی نظام را به دنیا عرضه کنند.
به گزارش سبزوار پیام به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی در مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره تبلیغات اسلامی سبزواراظهار کرد: مسئولیت پذیری یکی از ویژگی های یک فرد مسلمان است که در انجام احسن این کار تمام توان خود را به کار می گیرد.
وی افرود: خدمت های حوزه فرهنگ چون نرم افزاری دیر بازده است اما این کارها زیرساختی و اساسی است بنابراین اگر روح، فکر و شخصیت انسان ها در سایه فرهنگ دینی شکل بگیرد گوهرهایی ساخته می شود که می توانند دنیا را متحول کنند.وی اظهار کرد: هنر مدیران تبلیغات اسلامی ارتباط دادن شبکه های اجتماعی با مسیر ولایت و مسیر ناب اسلامی است هرچند باید استفلال، خلاقیت و ابتکار این مجموعه ها حفظ شود.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم گفت: سبزوار شهرستان اصیل دینی با ریشه های عمیق فرهنگی است و کار کردن در حوزه فرهنگی، اعتقادی و دینی کار سختی است.
قاسم شعبانی عطار افزود: بر اساس آمار ارائه شده سبزوار به جایگاه خود در مسائل دینی رسیده است.حجت الاسلام فاطمیان رئیس سابق اداره تبلیغات سبزوار هم طی گزارشی گفت: سبزوار در بخش های قرآنی، فرهنگی و اعزام مبلغ پیشرفت چشمگیری داشته است.وی نصب صوت کامل بی سیم در مسیر راهپیمائی ها، جذب روحانیون مستقر هجرت، تجهیز هیئت مذهبی، افتتاح کانون های فرهنگی، تجهیز سالن آمفی تئاتر اداره و تجهیز مهمانسرا را از فعالیت های دوران خدمت خود در سبزوار برشمرد.در پایان این مراسم حجت الاسلام علی محمودی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی معرفی شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.