اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 شهريور 1391 / کد مطلب: 3506 / نظرات: 0


فرماندار:شهرداری کمر همت را برای بهسازی و تحول مبلمان شهری سبزوار بسته است


 معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: شهرداری سبزوار کمر همت را برای تغییرات اساسی، بهسازی و تحول مبلمان شهری بسته است.   
به گزارش سبزوار پیام به نقل از  روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهندس قاسم شعبانی در نشستی با شورای مدیران شهرداری سبزوار اظهار داشت: تغییرات اساسی، توسعه و عمران سطح شهر، تخریب و تملک مغازه های ورودی شهر، آسفالت، توسعه و بهسازی فضای سبز، بازسازی میادین و... گواه بر این مسئله است.

وی تحولات اخیر در سطح شهر را مرهون همکاری و همیاری دو سویه سازمان های تابعه و پرسنل خدوم شهرداری عنوان کرد و افزود: بدون همکاری و همیاری، نه تنها فرمانداری و شهرداری که هیچ مجموعه دیگری نخواهند توانست در انجام امور خود موفق باشند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار با عزم جدی در حال تغییرات اساسی در سطح شهر هستند، افزود: حق سبزوار با این پیشینه تاریخی، فرهنگی و علمی بیش از این هاست و همین امر می طلبد که شهرداری و سازمان های تابعه تلاش های مضاعف خود را بکار گیرند.
شعبانی ابراز امیدواری کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شهرداری و مدیران عامل این نهاد مردمی با همت و تلاش مضاعف بیش از گذشته از فرصت ها جهت توسعه و عمران شهر استفاده کنند.
وی در ادامه به برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این اتفاق هم علیرغم تبلیغات سوء استکبار جهانی در امنیت و آرامش کامل در حال برگزاری است.
شهردار سبزوار نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد مجموعه شهرداری و سازمان های تابعه بتوانند بیش از گذشته در حال خدمت رسانی به مردم و توسعه و عمران شهر تلاش کنند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.