اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 5 شهريور 1391 / کد مطلب: 3499 / نظرات: 0


برای اجرای پروژه های عمرانی داورزن 80 میلیارد ریال هزینه شده است


 بخشدار داورزن از افتتاح چندین پروژه عمرانی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت :برای اجرای این پروژه ها 80 میلیارد ریال هزینه شده است .
 عباس شم آبادی  افزود: این اعتبارات در زمینه های عمرانی ،كشاورزی ، خدماتی و غیره هزینه شده است .
 
وی با اشاره به افتتاح پروژه آبرسانی روستای تاج آباد،گفت: این پروژه قسمتی از پروژه آبرسانی مجتمع سربداران خواهد بود.
 
بخشدار داورزن احیا و مرمت قنوات شهرستان داورزن را یادآور شد و افزود : لوله گذاری در اراضی موقوفه چاه كشاورزی آل احمد نیز انجام می شود.
 
شم آبادی ساماندهی مزار 11 شهید در قالب تك مزاری را خاطر نشان كرد و ادامه داد: این پروژه ها در روستاهای فیض آباد، مهرآباد، طزر، بروغن ،كاهك ، شهرآباد، بهمن آباد ،فشتنق و كوشكباغ این شهرستان می باشد.
 
وی همچنین به پروژه های عمرانی دهیاریها و كمیته امداد داورزن اشاره كرد و گفت : افتتاح سه واحد ساختمان دهیاری و یك واحد مسكونی مسكن مددجویان تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) داورزن نیز انجام خواهد شد.
 به گزارش سبزوار پیام ،بخشدار داورزن همچنین بهره برداری از شبكه توزیع آب مسكن مهر در شهر داورزن را یاد آور شد و گفت : تامین روشنایی و معابر روستایی بیزه – حسین آباد و مقیسه نیز به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی توسعه معابر روستایی در روستاهای بیزه- نهالدان و كلاته مزینان را یادآور شد و گفت : ساخت و تكمیل خانه عالم در روستاهای مهر- كاهك بیزه - صدخرو غنی آباد و باشتین نیز از محل اعتبارات دهیاریها آغاز می شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.