اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 4 شهريور 1391 / کد مطلب: 3485 / نظرات: 0

جایگاه سی ان جی بیهق سبزوار بهره برداری شد/


زمان توقف در جایگاه سی ان جی پنج دقیقه


زمان توقف در جایگاه سی ان جی پنج دقیقه  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت :به خاطر تعدد جایگاه های سی ان جی در سطح این شهرستان ، زمان توقف خودروها در صف انتظار به حدود پنج دقیقه رسیده است .
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،قاسم شعبانی عطار روز شنبه در مراسم افتتاح جایگاه سی ان جی بیهق سبزوار افزود:در حال حاضر وضعیت خدمات جایگاه های سی ان جی سبزوار بسیار راضی كننده است.

نماینده عالی دولت در سبزوار گفت :چندی قبل جایگاه سی ان جی داورزن هم افتتاح شد و جایگاه های دلقند و زعفرانیه هم بزودی افتتاح می شود.

وی افزود:ما از نظر زمان سوخت گیری برای خودرو های گازی در سبزوار هیچ مشكلی نداریم و شرایط ما نسبت به شهرستانهای دیگر استان بسیار خوب است .

مدیر شركت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار هم با ارائه گزارشی، گفت :این منطقه دارای 39 جایگاه اختصاصی و یك جایگاه شركتی می باشد كه تعداد 24 جایگاه در بخش سی ان جی فعالیت دارند.

مهندس عیسی افتخاری كل نازل های سی ان جی را در سطح منطقه 120 مورد اعلام كرد و افزود : 70 عدد از این نازل ها در سطح شهرستان سبزوار است.

وی تعداد جایگاه های احداث شده در سطح منطقه سبزوار را در سال 91 تا كنون چهار باب دانست.

این مسوول در مورد جایگاه سی ان جی بیهق سبزوار هم گفت : برای احداث و تجهیز این جایگاه حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است .

مهندس افتخاری اظهار داشت : حدود پنج میلیارد ریال آن توسط شركت ملی پخش فراورده های نفتی تامین شده است .

این جایگاه در كمر بندی شهر سبزوار قرار دارد.

 در مراسم افتتاح این جایگاه محسنی نماینده مردم سبزوار و جمعی از مسئولان حضور داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.