اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 4 شهريور 1391 / کد مطلب: 3482 / نظرات: 0


زیرساختهای انرژی برق در شهرستان ششتمد مهیاست


حسین پور/جلسه ارائه گزارش و پرسش و پاسخ به مناسب هفته دولت در ششتمد برگزار گردید.
مدیر امور برق شهرستان سبزوار در این جلسه گفت: زیرساختهای برق شهرستان ششتمد در طول چندسال مهیا شده است و خوشبختانه با ارتقاء این بخش به شهرستان مشکلی به لحاظ انرژی وجود ندارد.
مهندس انبیائی افزود: پروژه های متعددی نیز در طول هفته دولت در ششتمد افتتاح خواهد شد و برخی پروژه ها نیز کلید خواهد خورد که همگی برای خدمات بیشتر به ساکنین این منطقه می باشد.
وی ادامه داد: دفتر برق شامکان بصورت آزمایشی راه اندازی شده و در آینده نزدیک رسماً به بهره برداری خواهد رسید تا بتواند خدمات بهتری به مردم منطقه در شرق ششتمد ارائه نماید.
مدیرامور برق شهرستان سبزوار گفت: ارتقاء دفتر برق ششتمد نیز بعد از استقرار فرمانداری محقق می گردد و چارت سازمانی آن به شرکت توانیز جهت تصویب ارسال خواهد شد.
انبیائی اظهار داشت: اقدامات جهشی و مؤثری در تعریض و بازگشائی معابر ششتمد برداشته شده است و امور برق سبزوار آمادگی دارد با هماهنگی شهرداری تیرهای برقی که در معابر قرار گرفته است را جابجا نماید.
بخشدار ششتمد نیز گفت: مهمترین فعالیت دولت در ششتمد را می توان اعلام ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان مطرح کرد که به خواسته به حق مردم بعد از چندسال پیگیری جامه عمل به خود پوشاند.
مهدی ترمئی افزود: دغدغه مردم ششتمد در حوزه راه نیز به جا بود که خوشبختانه با عنایتهای معاون استاندار و فرماندار شهرستان در جلسه شورای برنامه ریزی و عنایت اداره راه و شهرسازی اعتبار مناسبی برای تعریض و بهسازی محور ششتمد ـ سبزوار تخصیص یافته است که امیدواریم شاهد آغاز عملیات اجرائی آن در آینده نزدیک باشیم.
وی گفت: خوشبختانه عملیات اجرائی گازرسانی به ششتمد و 12روستای این شهرستان آغاز شده که در 2روستا مراحل پایانی خود را طی می کند و پروژه شهر ششتمد نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است که امیدواریم در زمستان سال آتی مردم ششتمد از نعمت گاز بهره مند شوند.
مسئولین ادارات آب و فاضلاب و دفتر برق ششتمد نیز گزارشی از عملکرد دستگاه خود ارائه نمودند و سپس سئوالات مردمی قرائت و مسئولین نیز پاسخهای لازم را ارائه نمودند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.