اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 26 مرداد 1391 / کد مطلب: 3378 / نظرات: 0


در هفته دولت/افتتاح 6 سایت بی . تی . اس در روستاهای سبزوار


رییس اداره مخابرات شهرستان سبزوار از افتتاح 6 سایت بی . تی . اس در روستاها با اعتبار حدود 12 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد. 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایسنا، حامد خواستار در اولین جلسه ستاد هفته دولت که در محل فرمانداری با حضور مسوولان ادارات شهرستان برگزار شد، این روستاها را شامل رباط جز ، روشن آباد ، ریوند ، صدخرو ، مشکان و دولت آباد ذکر کرد.
وی با بیان اینکه بی . تی . اس روستاهای تندک ، آریان ، شامکان و کاهک ظرف سه ماه آینده به بهره برداری می رسد ، گفت : 11 سایت بی . تی . اس نیز در داخل شهر راه اندازی می کنیم.
وی در ادامه طرح های قابل افتتاح این نهاد را در هفته دولت تجهیز و ارتقا سوئیچ شهرستان ، ارتقا سوئیچ سنگ سفید و ... عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت را در سلطان آباد ، داورزن ، ششتمد و رودآب توسعه داده ایم ، به راه اندازی اینترنت پرسرعت روستاهای مزینان و مشکان نیز ظرف سه ماه آینده اشاره کرد .
محمد حسین هادوی فر، رییس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار نیز با تاکید بر اینکه مشکلات زیرساختی آب ، برق و گاز 50 واحد خیّران مسکن ساز این نهاد رفع شده است، از آماده بودن این واحدها برای بهره برداری خبر داد .
وی ضمن تشکر از شرکتهای خدمات ده تصریح کرد : 25 کنتور به جهت محدودیت کنتور توسط شرکت مربوطه برای 50 واحد نصب شده است .
مهندس هادی انبیایی، مدیر امور برق سبزوار نیز در خصوص مشکل واحدهای مسکن کمیته امداد گفت : در این رابطه مشکل امتیازات نیست بکله شبکه باید احداث شود که در صورت تامین اعتبار سعی می کنیم ظرف 100 روز کاری شبکه را احداث کنیم .
همچنین سیدحسین کرابی، رییس کمیته امداد شاخه سبزوار از اختصاص 40 واحد مسکن از بنیاد مسکن برای خانواده های بی سرپرست و خودسرپرست این نهاد خبر داد و از شرکتهای خدمات ده خواست تا امکانات لازم را فراهم کنند .
وی پیشنهاد قرار گرفتن کمیته امداد و بهزیستی را در یکی از کمیته های این ستاد را داد و خواستار بازدید مسوولان از محرومان با توجه به نقش آنان در پیروزی انقلاب شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.