اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 25 مرداد 1391 / کد مطلب: 3354 / نظرات: 1


فرمانده جدید بسیج ششتمد معرفی شد


حسین پور/با حضور مسئولین سپاه سبزوار و فرماندهان پایگاههای بسیج ششتمد فرمانده جدید حوزه ششتمد معرفی شد.
فرمانده ناحیه مقومت بسیج سپاه سبزوار در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان ششتمد گفت: ارزیابی ما از عملکرد فرمانده حوزه بسیج باقرالعلوم شهرستان ششتمد و حوزه بسیج امام رضا(ع) شهرستان داورزن مثبت بوده و از نظر ما دو نفر عملکرد یکسانی داشته اند.
سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود: آنچه که امروز در ششتمد اتفاق افتاد جابجائی دو نفر از سربازان ولایت است که باید در نقطه ای دیگر به مردم ، خانواده معظم شهداء و بسیجیان خدمت کنند.
وی ادامه داد:از مسئولین شهرستان ششتمد نیز انتظار داریم همکاری خوبی با فرمانده جدید حوزه ششتمد داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار ادامه داد: اما از بسیجیان همیشه در صحنه انتظار داریم با توجه در پیش بودن روز قدس این یادگار امام راحل (ره) همچون گذشته و بلکه با شکوه تر از قبل در صحنه حضور یافته و آه مردم فلسطین را پاسخ دهند.
فرمانده سابق حوزه بسیج باقرالعلوم ششتمد نیز در این مراسم گفت: ما همگی سرباز ولایت هستیم و در هر نقطه و مکانی که فرمان دهند خدمتگذاری خواهیم کرد.
سروان پاسدارسید ابوطالب حسینی افزود: ما همانگونه باید عمل کنیم که حضرت روح الله از ما خواسته و باید آنچنان خدمت کنیم که رضایت حضرت آقا فراهم گردد.
وی ادامه داد: نمی توانم بگویم از رفتن و فاصله گرفتن از مردم ششتمد ناراحت نیستم اما با توجه به فعالیتهای صورت گرفته در این مدت حدود پنج سال از عملکرد و همکاری همه همراهان قدردانم.
حسینی افزود: مهمترین فعالیت صورت گرفته در این مدت برگزاری یادواره شهداء در شهرششتمد و تعدادی از روستاهای این شهرستان می باشد که در قبل اتفاق نیفتاده بود.
فرمانده سابق حوزه بسیج باقرالعلوم ششتمد گفت: پیگیری معرفی امام جمعه و حضور نماینده ولی فقیه در ششتمد یکی از اولویت های کاری ما بود که خوشبختانه در آستانه حضور نماینده ولی فقیه در ششتمد هستیم که قطعاً منشاء برکاتی فراوانی خواهد بود.
سیدابوطالب حسینی ادامه داد: اما مهمترین رخداد سیاسی و اجتماعی برای مردم خوب ششتمد ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان بود که بعنوان یکی از دغدغه های اصلی پیگیری می شد که خوشبختانه این رویداد مهم به وقوع پیوست.
وی گفت: پیگیری نسبتاً زیادی صورت گرفته تا شهر ششتمد که معطر به عِطر حضرت جواد الائمه است معطر به عِطر شهید گمنام نیز شود و اقدامات زیادی در این خصوص صورت گرفته که امیدوارم فرمانده جدید حوزه ششتمد با پیگیری جدی این مهم را به نتیجه برسانند.
فرمانده جدید حوزه بسیج باقرالعلوم ششتمد گفت: تنها نظام شیعه که در عرصه بین الملل حضور دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سروان پاسدار احمد ناصری موحد افزود: امروز ما در این نظام شیعی وظیفه داریم با تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه پاسخگوی خوبی برای هزینه های مادی و معنوی این نظام اسلامی باشیم.
وی ادامه داد: برای بدست آوردن و حفظ این نظام خونهای زیادی ریخته شده و نگهداری و حفظ این نظام از اصل انقلاب بسیار سخت تر است و حال همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ نظام تلاش نمائیم تا شرمنده شهداء و ایثارگران و خانواده های شهداء نباشیم.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از سروان پاسدار سید ابوطالب حسینی ، سروان پاسدار احمد ناصری موحد بعنوان فرمانده حوزه بسیج باقرالعلوم ششتمد معرفی گردید.
شایان ذکر است چندی قبل نیزسید ابوطالب حسینی بعنوان فرمانده جدید حوزه بسیج امام رضا(ع) شهرستان داورزن معرفی شده بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.