اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 مرداد 1391 / کد مطلب: 3324 / نظرات: 0


فعالیت پایگاههای اوقات فراغت ششتمد به کار خود پایان داد


حسین پور/فعالیتهای اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش ششتمد که در قالب طرح کلاسهای اوقات فراغت و طرح هجرت3 اجراء شده بود  در آیینی با حضور مسئولان به کار خود پایان داد.   
به گزارش سبزوار پیام ا، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد در این آیین گفت: نگاه ما به کلاسهای اوقات فراغت صرفاً پرکردن اوقات فراغت نبوده و سعی و تلاش کرده ایم تا با کیفیت بخشی به موضوعات آموزشی نگاهی به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان داشته باشیم.
محمدحسن طیبی افزود: از نکات مهم کلاسهای امسال برگزاری اولین دوره کلاسهای آموزشی رباتیک در پژوهش سرای رازی این شهرستان بود که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شد.
وی ادامه داد: کلاسهای اوقات فراغت امسال با برگزاری مسابقه رباتیک بین شرکت کنندگان این کلاسها به صورت رسمی پایان یافت.
وی ادامه داد: در سایر رشته های هنری و مهارتی نیز با أخذ مجوزهای لازم از مراکز ذیربط با موضوعیت حمایت از کار وتولید و سرمایه ایرانی کلاسها برگزار شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: این کلاسها در قالب 20پایگاه که شامل 9پایگاه شهری و 11پایگاه روستائی و تحت پوشش قراردادن 1700نفر دانش آموز در قالب 3000نفر به کلاس در رشته های مختلف و متنوع دایر بود.
طیبی اظهار داشت : با هماهنگی حوزه بسیج ششتمد 540 نفر روز کار مرمت هفت باب مدرسه را در قالب طرح هجرت 3 انجام داده اند که این هماهنگی دو جانبه نتایج بسیار خوبی را در بر داشته است.
وی افزود: از نکات بارز کلاسهای اوقات فراغت امسال این بود که از موازی کار خبری نبود و گروههای اعزامی طرح بسیج سازندگی دانشگاههای سبزوار نیز در روستاهای مهرنشانی ، چشمه آوش،حسین آباد شامکان و بجدن فعالیت نمودند که اداره آموزش و پرورش در این روستاها پایگاهی نداشت.
طیبی گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای کلاسهای اوقات فراغت در هفته دولت به معرض دید عموم قرار خواهیم داد که والدین و دانش آموزان با فعالیتهای صورت گرفته بیشتر آشنا شوند و زمینه استقبال بیشتر از فعالیتهای فرهنگی و هنری در سنوات آتی فراهم شود. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.