اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 26 مرداد 1390 / کد مطلب: 307 / نظرات: 0


واحد تجاري سازي در دفتر نوآوران و همكاريهاي علمي سبزوار راه اندازي شد


واحد تجاري سازي در دفتر نوآوران و همكاريهاي علمي سبزوار راه اندازي شد   مدير دفتر نوآوران و همكاري هاي علمي شهيد فهميده سبزوار از راه اندازي واحد تجاري سازي اين دفتر خبر داد و گفت: راه اندازي اين واحد گام مهمي براي كمك به اشتغال نخبگان و افراد غير نخبه متقاضي شغل در شهرستان است . 
"محمد ابراهيم قارزي' روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا يكي از ماموريت هاي اين واحد را شناسايي سرمايه گذاران و اتصال بين سرمايه گذار و نخبه در راستاي تجاري سازي طرح هاي ملي و صنعتي نوآوران و نخبگان عنوان كرد.
وي اضافه كرد: اين واحد همچنين با شناسايي ظرفيت هاي منطقه در جهت استفاده از اين ظرفيت ها براي اشتغال و كارآفريني گام برمي دارد.
وي از پيش بيني ايجاد 500 شغل ظرف شش ماه آينده در سبزوار به همت اين واحد خبر داد و گفت: از 500 شغل پيش بيني شده 110 فرصت شغلي آماده انعقاد قرارداد است.
وي افزود: دفتر نوآوران و همكاري هاي علمي سبزوار در ايجاد اين مشاغل نقش نقطه اتصال بين طراح ، متقاضي شغل و سرمايه گذار را دارد.
وي با اظهار اينكه در همين راستا دفتر سبزوار اقدام به شناسايي كارآفريناني از سطح كشور كرده، افزود: اين كارآفرينان پاي قرارداد با متقاضيان شغل در سبزوار آورده شده اند .
وي نقش كارآفرينان در ارتباط با متقاضيان شغل را ارائه اطلاعات ، دانش ، روش هاي توليد و تامين مواد اوليه و تضمين فروش محصول به افراد عنوان كرد.
وي همچنين اظهار داشت: واحد تجاري سازي دفتر نوآوران و همكاري هاي علمي سبزوار با پيگيري از طريق مبادي ذيربط از جمله بانك ها و پي گيري اعتبارات لازم ، متقاضيان شغل را در دريافت تسهيلات اشتغال زايي كمك مي كند.
اين مسوول همراهي نخبگان دفتر شهيد فهميده سبزوار به عنوان مشاور و مربي با افراد سرمايه گذار را از ديگر كمك هاي اين دفتر در ايجاد اشتغال در شهرستان برشمرد.
دفتر نوآوران و همكاري هاي علمي شهيد فهميده سبزوار به عنوان نخستين دفتر شهرستاني در كشور مهرماه سال گذشته فعاليت خود را آغاز كرد و زير نظر دفتر منطقه شرق كشور در حال فعاليت است.
اين دفتر با چهار رويكرد علمي و فناوري ، امنيت و دفاع ، فرهنگي و اقتصادي فعاليت مي كند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.