اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 8 اسفند 1390 / کد مطلب: 1871 / نظرات: 1


مدير آموزش و پرورش سبزوار:بايد کسب موفقيت در زمينه‌هاي علمي همراه با تربيت ديني و اسلامي باشد



مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: بايد کسب موفقيت در زمينه‌هاي علمي همراه با تربيت ديني و اسلامي باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)ـ منطقه خراسان، مهندس قدرت اله راه چمني امروز 7 اسفند در همايشي که به مناسبت هفته امور تربيتي در محل مرکز فرهنگي و رفاهي فرهنگيان سبزوار برگزار شد، کار پرورشي را کاري بسيار ارزشمند دانست و اظهار داشت: دانش آموزان بايد همراه کسب موفقيت‌هاي علمي، تربيت ديني و اسلامي داشته باشند.

وي ادامه داد: اگر تربيت علمي دانش آموزان با تربيت ديني و اسلامي همراه نشود به عنوان آينده سازان اين نظام به آن صدمه مي زنند.

وي با اشاره به کارهاي پرورشي خوب انجام شده در سطح کلان به جدا کردن حوزه معاونت پرورشي از حوزه معاونت تربيت بدني در سال جاري در سطح وزارتخانه پرداخت و گفت: اين امر در استان در حال انجام بوده که ممکن است به شهرستان‌ها ابلاغ شود.

مدير آموزش و پرورش سبزوار در ادامه به تحول بنيادي در نظام آموزش و پرورش به عنوان يکي از مطالبات اصلي مقام معظم رهبري اشاره کرد و اظهار داشت: کار اصلي تحول بنيادي در سال آينده اجراي نظام آموزشي 6 - 3 -3 سال است.

وي با بيان اينکه در سال آينده شش سال متوسطه و شش سال ابتدايي خواهيم داشت، تصريح کرد: فعلا سه سال اول متوسطه راهنمايي بوده و سه سال دوم، متوسطه است.

وي از جداسازي پايه‌هاي اول ، دوم و سوم ابتدايي از پايه هاي چهارم ،پنجم و ششم ابتدايي در سال آينده در اين شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: اين جداسازي به معناي جداکردن فضاهاي آموزشي اين پايه‌هاست.

مهندس راه چمني با تاکيد بر اينکه فضاهاي راهنمايي باز است، خطاب به مربيان و معاونان حاضر در جلسه اذعان کرد: بايد اين فضاهاي خالي را جهت مدارس ابتدايي ساماندهي کنيم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.