اخبار سبزوار پيام :





اخبار » / تاریخ خبر: 19 تير 1391 / کد مطلب: 2970 / نظرات: 0

محسنی ثانی بایادآوری بازتاب جهانی رزمایش پیامبر اعظم- 7/


رزمایش سپاه مواضع جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی را به چالش کشید


رزمایش سپاه مواضع جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی را به چالش کشید عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم،رزمایش موشکی پیامبر اعظم-۷ را پاسخی به تهدیدات دشمنان خواند و گفت: این رزمایش بازی جنگی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید.

محمد رضا محسنی‌ثانی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره بازتاب رزمایش موشکی پیامبر اعظم-۷ در رسانه‌های دنیا، گفت: این رزمایش مواضع جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی را به چالش کشید.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اوضاع منطقه و تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در خاورمیانه، افزود: پیام اصلی این رزمایش‌ها صلح و دوستی و درعین حال توان ایران در مقابله با سیاست‌هایی است که از سوی غرب و هم پیمانانش برای آشوب در منطقه دنبال می‌شود.

وی، با تاکید براینکه ایران برای نشان دادن آمادگی خود رزمایش برگزار می‌کند، تصریح کرد: رزمایش موشکی پیامبر اعظم-۷ پاسخی به تهدیدات دشمنان بود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، با بیان اینکه امریکا حداقل ۳۵ پایگاه نظامی در منطقه برای تقابل با ایران تدارک دیده است، ادامه داد: این پایگاه‌ها می‌تواند به عنوان یک نقطه تهدیدی برای ایران تلقی شود، بنابراین ایران هم باید با رصد کردن همه مسائل آمادگی خود را برای خنثی کردن فتنه و دسیسه نشان می‌دهد.

محسنی ثانی، به بازتاب رسانه‌ای رزمایش موشکی پیامبر اعظم-۷ اشاره کرد و با بیان اینکه این رزمایش پاسخی است به هر آنچه که امریکا و هم پیمانانش در ضدیت با ایران و کشورهای منطقه در سر دارند، توضیح داد: دشمن نباید از توان و پتانسیل صنایع موشکی ایران چشم پوشی کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس نهم، با بیان اینکه ایران صاحب موشک با برد کوتاه ۳۰۰ کیلومتر تا برد بلند دو هزار کیلومتر است، گفت: تهدیدات دشمنان بی پاسخ نمی‌ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه در رزمایش موشکی پیامبر اعظم-۷ پایگاه هوایی امریکا شبیه‌سازی شد و مورد هدف قرار گرفت، توضیح داد: رژیم صهیونیستی بداند که نمی‌تواند مواضع خصمانه خود را ضد ایران عملیاتی کند.

رسانه‌های غربی و منطقه‌ای با پوشش اخبار رزمایش موشکی پیامبر اعظم(ص) ۷ در ایران به گمانه زنی در مورد این اقدام ایران و قدرت دفاعی این کشور در برابر تهدیدهای خارجی پرداختند./





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.