اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2155 / نظرات: 0

یك مسوول :


دوره آموزشی خبرنگاران پانا در شهرستان سبزوار برگزار شد


دوره آموزشی خبرنگاران پانا در شهرستان سبزوار برگزار شد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانا در این شهرستان خبر داد .
  
 
به گزارش "سبزوار پيام "به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار، جواد كوره پز گفت : این دوره آموزشی در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با خبر و فعالیت های اطلاع رسانی و وظایف خبرگزاری دانش آموزی و نیز تبیین اهمیت اطلاع رسانی و خبر ، دوره آموزشی برگزار شد.

وی افزود : با توجه به هجمه های متعدد و همه جانبه دشمن كه بیشتر این هجمه از طریق رسانه های گروهی به نسل جوان كشور انجام می شود لازم است در مقابل این شبیخون فرهنگی آموزش های لازم به جوانان و نوجوانان كه آینده سازان این كشور هستند انجام شود.

وی ادامه داد: آموزش برای دانش آموزان جوان و علاقه مند به عرصه خبر و اطلاع رسانی جهت مقابله با این هجوم همه جانبه یك ضرورت است .

كوره پز، اطلاع رسانی و خبر را یك وظیفه مهم و كلیدی ارزیابی كرد و از دانش آموزان خواست با توجه به فراهم شدن زمینه بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان در این خبرگزاری در راستای پرورش فرهنگی و خبری خود گام بردارند.

این مسوول گفت :در این دوره آموزشی ارزش های خبری ، عناصر خبری و سبك های خبری برای دانش آموزان تشریح شد.

در پایان نیز رابط خبرگزاری پانا در شهرستان سبزوار خبرگزاری پانا و اولویت های این خبرگزاری را برای دانش آموزان تشریح كرد.

علی موید دانش آموزان را به گوش دادن اخبار و مطالعه روزنامه ها دعوت كرد وافزود : یك خبرنگار خوب وموفق باید از تحولات كشور ،‌منطقه وحتی جهان با خبر باشد واین تحولات را به دقت رصد كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.