اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 16 فروردين 1391 / کد مطلب: 2095 / نظرات: 0


فعالیت های كمیته خدمات شهری شهرداری سبزوار در ایام نورور اعلام شد


 فعالیت های كمیته خدمات شهری و رفاه عمومی شهرداری سبزوار در ایام نوروز امسال برای شهروندان و رفاه حال مسافران اعلام شد. 
   
روابط عمومی شهرداری سبزوار، تجهیز مدرسه داورزنی برای اسكان میهمانان شهرداری های كشور، فراهم نمودن امكانات خدماتی، رفاهی در محل شهرداری برای مسافران، راه اندازی و تعمیر چند آبنما در پارك ها و میادین سطح شهراز فغالیت های این كمیته بوده است .

همجنین این كمیته در این ایام ،آماده سازی و باز پیرایی پنج پارك در حاشیه كمربندی جهت استفاده مسافرین و زائرین، گذاشتن گلدان های گل در مسیر مسافرین و در سطح شهر، خط كشی ایستگاه های اتوبوس و رنگ آمیزی سایبان ها و نیمكت های ایستگاه های اتوبوس را از اولویت های كاری خود قرار داده بود.

این گزارش حاكیست : شهرداری سبزوار در این ایام همچنین استقرار 100 تاكسی در پایانه های مسافربری و فرودگاه ، رفت و روب و جمع آوری همه روزه زباله ها و كلیه خاكها و نخاله ها، رنگ آمیزی سطل های زباله را نیز انجام داد.

نظافت همه روزه داخل شهر، جاده توحید شهر و اتوبان كمربندی و پلیس راه توسط چند نیروی خدماتی و جاروی مكانیزه، شستشو جوی ها و معابر توسط نیرو و تانكر خدمات شهری، شستن جداول داخل شهر توسط ماشین جدول شوی، نظافت ویژه داخل جایگاه نماز جمعه و داخل مصلی توسط چندین نفر نیرو، نظافت همه روزه ورودی شهر از سمت مشهد و بلوار امام رضا(ع) و كمربندی از دیگر كارهای صورت گرفته شهرداری سبزوار در طول ایام نوروز 91 بود.

این گزارش می افزاید:این سازمان مردمی همچنین سركشی از پارك ها و میادین در تعطیلات و ترمیم خرابی لوله فاضلاب پارك بهمن، انجام كارهای روزمره و نظافت شهر و جمع آوری نخاله های بنایی، اختصاص یك ماشین كشیك در هر ناحیه جهت جمع آوری پسماندهای دوباره در معابر عمومی، جمع آوری پسماندهای پایانه مسافربری در چند نوبت در روز، نظافت جاده و و ورودی شهر از بلوار مشاهیر تا میدان سربداران را نیز بر عهده داشت.

همچنین نظافت اتوبان تهران- مشهد توسط دو ناحیه خدمات، سركشی از سازمان های تابعه در ایام تعطیلات جهت هماهنگی های لازم، مراجعه به اتاق بی سیم در روزهای تعطیل جهت دریافت گزارشات همشهریان و رفع مشكل آنها، نظافت و شستشو جوی ها و زیر پل ها توسط دو ناحیه خدماتی، بازدید از سرویس های بهداشتی و دستور نظافت و تجهیز آنها به مایع دستشویی از دیگر كارهایی بود كه توسط شهرداری سبزوار صورت گرفت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.