اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 3 اسفند 1390 / کد مطلب: 1844 / نظرات: 0


یک مسوول :هفت میدان میوه برای استقرارفروشندگان سیار درسبزوار راه اندازی می شود


 رییس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار از راه اندازی هفت میدان میوه و تره بار جدید در سطح این شهر برای استقرار میوه فروشان سیار خبر داد.
  
 
به گزارش ایرنا ، 'مهدی مقصودی' روز سه شنبه در آیین افتتاح میدان میوه و تره بار' كشاورز' این شهر ، راه اندازی این میادین را در راستای اهداف ستاد رفع سد معبر سبزوار عنوان كرد.

وی با اظهار اینكه ستاد رفع سد معبر از حدود شش ماه قبل فعالیت خود را آغاز كرده است ، گفت: راه اندازی میدان میوه و تره بار كشاورز نخستین خروجی فعالیت های این ستاد است.

وی وعده داد: در صورت مساعد بودن هوا سه میدان میوه و تره بار دیگر تا آخر اسفند امسال و سه میدان هم تا پایان فروردین سال آینده راه اندازی می شود.

وی احداث میادین میوه و تره بار را از اهداف كوتاه مدت و آموزش فروشندگان با همكاری مركز بهداشت و اداره بازرگانی و تنظیم بازار محصولات كشاورزی با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم كالا در این میادین را از اهداف بلند مدت اداره میادین شهرداری سبزوار در این حوزه برشمرد.

مقصودی یكی از برنامه های مهم این اداره پس از احداث میادین میوه و تره بار را تشكیل شركت تعاونی از بین غرفه داران این میادین به منظور فعالیت های اقتصادی آنها ذكر كرد و گفت: مشكلاتی در این حوزه هست كه برای رفع آن با همكاری ادارات عضو ستاد رفع سد معبر شهرستان تلاش خواهد شد.

وی با بیان اینكه میدان میوه و تره بار كشاورز سبزوار دارای 20 غرفه است كه 500 میلیون ریال برای ان هزینه شده، افزود: برای این میدان 35 متقاضی هست كه غرفه های آن در اسرع وقت به واجدان شرایط واگذار می شود.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار هم با اشاره به تشكیل ستاد رفع سد معبر در سبزوار به همت دادستان و اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار ،گفت: معضل سد معبر در شهر سبزوار از نظر برخی مشكلی غیر قابل حل بود كه با سیاستگذاری و جدیت مجموعه شهرستان و عزم عمومی حل شد.

' علی ارغیانی' راه اندازی میادین میوه و تره بار را در راستای اجرای طرح رفع سد معبر و رفع نیاز میوه فروشان سیار سطح شهر به محلی برای فعالیت عنوان كرد.

وی با بیان اینكه میوه فروشان سیار در هفت محل پیش بینی شده در سطح شهر به طور موقت مستقر شده اند گفت: میدان میوه و تره بار كشاورز اولین محل احداث شده برای استقرار دائم این گروه است.

میدان میوه و تره بار كشاورز با حضور شماری از مسوولان و كسبه در حاشیه بولوار كشاورز ، جنب سازمان خدمات موتوری سبزوار راه اندازی شد.

پیش از این هم دو میدان رضوی و بازار شعیب در شهر سبزوار فعال بود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.