اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 16 بهمن 1390 / کد مطلب: 1750 / نظرات: 0

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار در داورزن اعلام کرد:


مشکلات اساسی روستا ئیان کشورمان حل شده است


مشکلات اساسی روستا ئیان کشورمان حل شده است معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان سبزوار گفت : خوشبختانه مشکلات اساسی و حیاتی مردم در روستاها مرتفع شده است .

" رضا  مدرسی  پور" در مراسم افتتاح پروژه های بخش داورزن در دهه فجر با بیان این مطلب افزود : البته این موضوع نیز وجود دارد که برخی مشکلات مردم در روستاها هنوز برطرف نشده است.

وی خاطر نشان کرد : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحریمهای فراوان غرب علیه ایران در بسیاری از علوم به خود کفایی رسده ایم.

وی با بیان این مطلب که تحریمهای دشمن منافعی نیز برای کشور داشته است گفت : تحریمهای دشمن باعث خود باوری جوانان کشور و شکسته شدن هیمنه پوشالی دشمنان نظام شده است .

 این مسئول ولایت فقیه را ستون پایداری کشور عنوان کرد و گفت : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو در کشور پشتوانه انقلاب و نظام خواهد بود.

وی در ادامه انواع اقدامات غرب و آمریکا برعلیه انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت : امروز نیز دشمن با القا گرانی ها و تحریم ها سعی در ایجاد نارضایتی ملت ایران دارد که باید با حضور خود درصحنه های مختلف اجتماعی این اقدام دشمن را  به یاس تبدیل نماییم.

 وی تصریح کرد : مشکلات خللی در استواری و پایداری ملت ایران برآرمانهای خود نخواهد داشت. 

امام جمعه بخش داورزن نیز در این مراسم سقوط حکومت  شاهنشاهی 2500 ساله دشمن را یاد اور شد و گفت : این امر به برکت خون شهدای انقلاب و رهبری امام خمینی (ره) صورت گرفته است

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی  حضور مسئولان در روستاها و کمک به رفع مشکلات مردم را از ثمرات انقلاب دانست و تصریح کرد:  امروز به برکت امام (ره)و نظام  مقدس جمهوری اسلامی اقدامات فراوانی در روستا ها صورت گرفته است .

وی تصریح کرد : امروز مسئولان از عالی ترین سطح کشور به اعتبار امام و رهبری و مردم اعتبار پیدا کرده است .

وی از بخش داورزن به عنوان یک بخش فرهیخته و فرهنگی یاد کرد و گفت : این بخش  به عنوان ورودی خراسان بزرگ و به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج  و زادگاه بزرگان و اندیشمندان به نان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن نیز در این مراسم افتتاح مراکز آموزشی در بخش را  خاطر نشان شد و تصریح کرد: خوشبختناه با اجرای چند پروزه در حال انجام این بخش  مشکلی در زمینه ساخت و سازهای آموزشی نخواهد داشت

محمد علی صادقی شکیب تصریح کرد : البته مشکل برخی مراکز آموزشی که مجهز به سالن اجتماعات و یا نماز خانه نمی باشد بایستی با همکاری کمیته برنامه ریزی شهرستان  و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس  استان خراسان رضوی رفع گردد.

سرپرست شرکت گاز شهرستانهای سبزوار- جوین –جغتای و خوشاب نیز در این  مراسم اجرای گازرسانی به دو روستای غنی آباد و کلاته مزینان را در راستای تکمیل فاز اول گازرسانی به بخش داورزن را خاطر نشان شد و گفت ک ان شاء الله طی ماه جاری گاز به شبکه سه روستای کاهک – سویز و بهمن آباد نیز تزریق خواهد شد.

مهندس قانعی از مشخص شدن پیمانکار طرح گاز رسانی به روستاهای مهر و صدخرو خبر دادو گفت : با انجام اقدامات اولیه از جمله مکان یابی طی دو ماه جاری  شبکه گازرسانی به این دو روستا آغاز خواهد شد.

به پرورزه های افتتاحی در دهه فجر امسال در بخش داورزن مبلغ 49 میلیارد و 690 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است

شایان ذکر است طی این مراسم  مراکز آموزشی این بخش  شامل دبستان 12 کلاسه صدخرو – خوابگاه شبانه روزی مزینان هنرستان و خوابگاه امام رضا(ع) دخترانه چشام – دبستان شهید علی مهری روستای مهر  و دبستان شهدای کلاته سادات با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه های اعلامی از سوی مرکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی داورزن – ریوند  در قالب لوله گذاری – کانال  انتقال آب چاههای عمیق و رودخانه ها و قنوات و ابیاری تحت فشار و استخر ذخیره آب جمعا به  مبلغ 19 میلیاردو 790 میلیون نیز به بهره برداری رسید

شایان ذکر است افتتاح 4 واحد مسکونی مددجویان در روستای نامن چشام – نهالدان و شهر داورزن  نیز با اعتباری بالغ بر 610 میلیون ریال به بهره برداری  رسید.

 نصب دستگاههای برق فشار قوی در روستاهای چوبین بروغن به مبلغ یک میلیارد و نصب 500 دستگاه کنتور تک فاز نیر از دیگر اقدامات  برق داورزن بود که در این روز به بهره برداری رسید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.