اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 13 بهمن 1390 / کد مطلب: 1717 / نظرات: 0

مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی


حجم جوی ها در بیشتر نقاط سبزوار متناسب با بارندگی های شدید نیست


حجم جوی ها در بیشتر نقاط سبزوار متناسب با بارندگی های شدید نیست  مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: جوی های بیشتر نقاط سبزوار حجم لازم برای هدایت آب در بارندگی های شدید و رگباری را ندارد. 
  
'محمد بیات' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ، از آب گرفتگی حدود 10 مورد از معابر و منازل این شهر در بارندگی امروز خبر داد.

وی با بیان اینكه خوشبختانه بارندگی امروز (روز پنج شنبه )به صورت نرم و متوسط و نیز حجم جوی ها متناسب با نوع و میزان بارندگی بود افزود: به همین دلیل آب گرفتگی شدید در سطح شهر نداشتیم.

وی آب افتادگی در برخی نقاط خیابان بیهق ، حوالی صالح آباد ،كمربندی ، میدان سی هزار متری ،سلمان فارسی ، میدان دكتر شریعتی و ... را از جمله حوادث ناشی از این بارندگی ذكر كرد.

وی با اظهار اینكه از 10 مورد آب گرفتگی ، دو مورد آب افتادگی منازل بود كه به دلیل پائین تر بودن آنها از سطح زمین رخ داد، افزود: این موارد توسط سازمان آتش نشانی و شهرداری سبزوار امداد رسانی شدند.

وی نبود خروجی آب در خیابان باهنر واقع در چهل متری دوم و همچنین كانال كشی غیر اصولی در كوچه های برخی مناطق حاشیه ای شهر را از مشكلات این محله ها در مواقع بارندگی برشمرد.

وی با اشاره به آمادگی این سازمان برای امداد رسانی احتمال داد: در صورت شدت گرفتن بارندگی و ادامه آن آب گرفتگی های بیشتری را در سطح شهر شاهد باشیم .

به گفته معاون مدیر كل و رئیس اداره هواشناسی سبزوار از ساعت 30/18 شب گذشته تا 30/12 امروز 6/20 میلی متر بارندگی در این شهر داشته ایم.

' محمد عطار سیاح' با اظهار اینكه بارندگی ها تا پایان امروز در سبزوار ادامه دارد گفت: احتمال ادامه بارندگی ها تا فردا نیز هست.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.