اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 1 بهمن 1390 / کد مطلب: 1628 / نظرات: 0

شهردار :


بخشی از وسایل شهربازی جدید سبزوار تا نوروز 91نصب می شود


 شهردار سبزوار وعده داد: تلاش می كنیم تا نوروز 91 بخشی از وسایل شهربازی جدید این شهر واقع در پارك شهدای گمنام را نصب كنیم.
  
 
به گزارش ایرنا ، ' حسین مقصودی ' در گفت و گو با خبرنگاران، نبود شهربازی در سبزوار را یكی از چالش های این شهر برشمرد .

وی با بیان اینكه این اقدام را در صورتی كه مشكل خاصی ایجاد نشود به انجام می رسانیم، اضافه كرد: عملیات عمرانی پارك شهربازی با پیش بینی سه میلیارد ریال اعتبار امسال شروع می شود.

وی با بیان اینكه امسال رقمی به مبلغ سه میلیارد ریال هم برای خرید تعدادی از وسایل بازی در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری كرد كه این بخش از دستگاه ها و وسایل بازی تا نوروز 91 در آن نصب شود.

شهردار سبزوار با اشاره به پارك شهربازی سابق سبزوار كه به عنوان پارك بانوان در اختیار این قشر قرار گرفت و ساعات محدودی از آن به استفاده از وسایل بازی مستقر در این پارك اختصاص یافت ،افزود: تعدادی از وسایل بازی آن به پارك جدید منتقل می شود.

وی اعلام كرد: پارك بانوان سبزوار نیز پس از 28 اسفند امسال با پایان تعهدات شهرداری در قبال وسایل بازی و برپایی نمایشگاه ها در محل این پارك ، به طور تمام وقت در اختیار بانوان قرار می گیرد.

مدیر عامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری سبزوار هم هزینه برآورد شده برای خریداری وسایل پارك شهر بازی این شهر را در مجموع 12 میلیارد ریال ذكر كرد .

'حسین دولت آبادی ' گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی در پارك شهدای گمنام هم از طریق بخش خصوصی در حال عقد قراداد است كه زمین آن توسط شهرداری واگذار می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.