اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 26 دي 1390 / کد مطلب: 1591 / نظرات: 5

شهردار سبزوار:


پرداخت عوارض شهروندان ،موجب تسریع امور عمرانی شهر سبزوار شد


پرداخت عوارض شهروندان موجب تسریع امور عمرانی شهر سبزوار شد  شهردار سبزوار گفت: پرداخت عوارض 110 میلیارد ریالی شهروندان سبزواری انجام امور عمرانی این شهر را سرعت داده است. 
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار 'حسین مقصودی ' اظهار داشت : پرداخت عوارض شهروندان در مدت چهارماه گذشته به شهرداری سبزوار كمك فراوانی كرده است.

وی افزود: تمام امور عمرانی كه امروز در همه نقاط شهر انجام شده بخاطر همكاری و محبت مردم نسبت به سبزوار و عمران آن صورت گرفته است.

وی كمك های دولت را منوط به كمك های مردم به شهرداری ها عنوان كرد و ادامه داد:در قبال كمك های مردم،دولت موظف است كه از محل دریافت عوارضات ارزش افزوده چهار درصدی مردم ،یك و هشت دهم درصد را به شهرداری های همان شهرستان برای انجام امور عمرانی اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در واقع هر چقدر كمك های مردم به شهرداری ها بیشتر باشد كمك دولت به شهرداری ها بیشتر خواهد بود.

شهردار سبزوار همچنین انجام امور عمرانی چهار ماه گذشته را دو برابر امور عمرانی سال89 بیان كرد و گفت : در این مدت 45 میلیارد ریال اعتبار برای امور عمرانی هزینه شده است.

وی با بیان اینكه سبزوار با اتحاد و همدلی دوسویه مردم و مسوولان راه توسعه و عمران را بیش از گذشته در پیش خواهد گرفت ،ابراز امیدواری كرد همه مسوولان و مردم دست در دست هم برای اعتلای نام این كهن شهر تاریخی تلاش كنند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


مصطفی
مقصودی مگه تو شهر سبزوار رو سبزوار کنی