اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 آذر 1402 / کد مطلب: 15239 / نظرات: 0


شبکه تلوبیونی سربداران در سبزوار راه‌اندازی شد


شبکه تلوبیونی سربداران در سبزوار راه‌اندازی شد  شبکه تلوبیونی (تلویزیونی اینترنتی) "سربداران" روز چهارشنبه با حضور مسوولان سازمان صداوسیما در جریان برگزاری جشنواره ملی دانشگاهی "شهید غیرت" به طور رسمی در سبزوار افتتاح و راه اندازی شد.

مدیر شبکه تلوبیونی سربداران در حاشیه آغاز به کار این شبکه که با حضور مادر شهید غیرت، "حمیدرضا الداغی" برگزار شد، به خبرنگار ایرنا، گفت: این نخستین شبکه تلوبیونی شهرستانی غیر مرکز استانی در کشور است که با رویکرد هویت بخشی بیشتر به این منطقه در مسیر اهداف انقلاب اسلامی فعال شده است.

امین کوشکی افزود: تقویت بنیان های فرهنگی و دینی منطقه و معرفی بیشتر ظرفیت های هنری غرب خراسان رضوی به وسیله هنرمندان، از جمله رویکردهای شبکه تلوبیونی سربداران بر بستر اینترنت است.

وی اظهار داشت: با راه اندازی شبکه تلوبیونی سربداران، بستری برای معرفی بیشتر ظرفیت های منطقه سبزوار در سطح کشور و عرصه بین المللی فراهم شده است و یکی از ویژگی‌های این شبکه این است که تمامی علاقه‌مندان در سراسر کشور یا خارج کشور می توانند برنامه های آن را مشاهده کنند.

مدیر شبکه تلوبیون سربداران گفت: این شبکه متعهد به پخش روزانه ۲ ساعت برنامه شده است که بدین منظور برنامه های مورد نظر تهیه و برای صدا و سیما ارسال می شود و این برنامه ها به صورت تکرار و بازپخش در طول ۲۴ ساعت برای علاقه مندان از طریق همین درگاه اینترنتی ارائه می شود.

شبکه تلوبیونی سربداران در سبزوار راه‌اندازی شد

کوشکی افزود: از ماههای گذشته آرشیوی از فعالیت های رسانه ای شهرستان ایجاد و فیلم های کوتاه و مستندی از دیار سربداران در تلوبیون به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: فعالیت تلوبیون در سبزوار با مدیریت دانشگاه حکیم است که دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری سبزوار نیز در راستای مسوولیت های اجتماعی خود از این رویداد حمایت می کنند.

کوشکی افزود: دانشگاه حکیم سبزواری به نمایندگی از شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مدیریت این مجموعه را بر عهده گرفته که لازم است در مسیر راه اندازی شبکه تلوبیونی سربداران، از تلاش های فرماندار، امام جمعه و نمایندگان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز قدردانی شود.ایرنا

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.