اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 مهر 1402 / کد مطلب: 15181 / نظرات: 0


یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد


یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار جمعه‌شب در حسینیه عطارهای این شهر برگزار شد.
 یکی از راویان جبهه مقاومت در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این روزها جهان اسلام شاهد جنایات گسترده و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی‌دفاع غزه است.

حجت الاسلام محمدجواد سلیمی افزود: برخی می پرسند چرا ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم غزه عملا وارد میدان نمی شود که باید گفت همه در انتظار فرمان رهبر معظم انقلاب در این خصوص هستیم.

وی گفت: شهدای مدافع حرم در مسیر حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) از سرمایه هستی خود گذشتند و به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم در آیینی خاص از کتاب "ممنوع الخروج"که به همت "حسینیه هنر" سبزوار تالیف و گردآوری شده است، ‌ توسط مادران شهیدان "رضا دامرودی" و "مهدی موحدنیا" از شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) رونمایی شد.

این اثر روایت یک رزمنده مدافع حرم است که برای رسیدن به سوریه و شرکت در مجاهدات جبهه مقاومت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای مدافع حرم سبزوار بود.

منطقه غرب خراسان رضوی شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجموع ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که از آن میان ۶ شهید از مدافعان حرم هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.