اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 تير 1402 / کد مطلب: 15022 / نظرات: 0


۸۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در سبزوار فعال شد


۸۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در سبزوار فعال شد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سبزوار گفت: ۸۱ پایگاه در دارالقرآن‌ها، اماکن ورزشی و مدارس این شهرستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان فعال شده است.

 محمد برزویی  در آیین گشایش پایگاه‌های اوقات فراغت سبزوار افزود: این پایگاه های تخصصی و عمومی با رویکرد تربیتی و مهارتی، شناسایی و هدایت استعدادها، ارتقای سلامت جسمی، روانی و تقویت روحیه خودباوری ساماندهی شده که تاکنون بیش از سه هزار دانش آموز در آنها نامنویسی کرده اند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت و آموزشی در قالب ۸۰ عنوان در رشته های قرآن و معارف اسلامی، فرهنگی، هنری، ورزشی و فنی و حرفه‌ای در پایگاههای اوقات فراغت تابستانی این شهرستان به دانش‌آموزان دختر و پسر ارائه می شود.

برزویی افزود: همچنین یکی از رویکردها، آموزش و تقویت مهارت های فنی‌وحرفه ای است که در این راستا کارگاههایی آماده پذیرش دانش آموزان در دوره های تابستانی آموزش های فنی و حرفه ای شده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سبزوار گفت: فهرست تمامی پایگاهای اوقات فراغت، رشته ها و زمان برپایی آنها در سامانه "نورینو" بارگذاری شده است که دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه، رشته های مورد علاقه خود را که در مدرسه آنها فعال شده است، انتخاب کرده و در کلاس مورد نظر ثبت نام کنند.

۸۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در سبزوار فعال شد + فیلم

برزویی با بیان اینکه شعار امسال پایگاه اوقات فراغت "تربیت بدون توقف" است، افزود: در فراخوان اعلام شده است دانش آموزان مستعد حوزه های نمایشی زیر نظر مربیان و کارگردان هنری آموزش می بینند که آثار هنری آنها در ماههای مهر و آبان سال جاری در محل کانون شهید هاشمی نژاد سبزوار با ارائه بلیت ارائه خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام کلاس های اوقات فراغت برای دانش آموزان زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی رایگان است.

برزویی ادامه داد: برای غنی سازی و بهره مندی مطلوب تر دانش آموزان از پایگاه های اوقات فراغت، از هفته‌های گذشته نشست های ستادی آموزش و پرورش و نهادهای مرتبط در شهرستان برگزار شده است.

دانش آموزان سبزواری در آیین آغاز فعالیت پایگاه های تابستانی، هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه شهرستان سبزوار تحصیل می کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.