اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 16 فروردين 1402 / کد مطلب: 14874 / نظرات: 0


اورژانس سبزوار ۲ هزار و ۶۰۰ ماموریت نوروزی انجام داد


اورژانس سبزوار ۲ هزار و ۶۰۰ ماموریت نوروزی انجام داد  مدیر حوادث و رییس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نیروهای این مجموعه در قالب طرح نوروزی ۲ هزار و ۶۱۶ ماموریت در حوزه شهرستان های زیر پوشش این دانشگاه انجام دادند.
 دکتر غلامعباس کافی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ماموریت اورژانس در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تا پایان ۱۴ فروردین جاری، ۵۴۹ مورد مربوط به رخدادهای ترافیکی و ۲ هزار و ۶۷ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی اظهار داشت: در رخدادهای ترافیکی شهری و جاده ای به ۸۲۱ مصدوم خدمات دهی شده است که از این تعداد ۶۳۹ نفر به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انتقال یافته اند و پنج مورد فوتی نیز در حوادث ترافیکی به ثبت رسیده است.

مدیر حوادث و رییس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین در حوادث غیرترافیکی به هزار و ۹۷۰ بیمار خدمات رسانی شد که از این تعداد هزار و ۲۷ نفر به بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتقل شدند.

دکتر کافی افزود: بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی نیز با پنج سورتی پرواز و انتقال هفت مصدوم و بیمار در طرح خدمات رسانی نوروزی مشارکت کرد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سلامت نوروزی ۱۴ هزار و ۴۲ مورد تماس به سامانه پاسخگویی واحد هدایت عملیات اورژانس برقرار شده که از این تعداد ۲ هزارو ۶۱۶ مورد منجر به اعزام شده و همچنین ۶۲۲ مورد مزاحمت تلفنی در طول ایام اجرای طرح صورت گرفته بود.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۳۶۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۱ پایگاه اورژانس در این دانشگاه برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی آماده شده بودند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.