اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 شهريور 1400 / کد مطلب: 14548 / نظرات: 0


۲۵ طرح در ششتمد خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید


۲۵ طرح در ششتمد خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید
 فرماندار ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: ۲۵ طرح که با اعتبار ۳۹۷ میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی این شهرستان به اجرا درآمده به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

محمد کلاته  در جمع مردم شهر ششتمد با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای طرح های هفته دولت امسال نسبت به پارسال که تنها ۵۷ میلیارد ریال بوده، افزایش چشمگیری داشته، اظهار داشت: عمده طرح های افتتاحی شامل ۶ طرح خدمات شهری و ۱۹ طرح روستایی است که از محل منابع ملی، استانی و تسهیلات بانکی تامین اعتبار شده است.

فرماندار ششتمد با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت ، گفت: این هفته فرصت مناسبی ی برای بازنگری در اقدامات یک سال گذشته دستگاههای اجرایی و جبران کاستی ها در ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

کلاته افزود: نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته با وجود توطئه مداوم دشمنان به برکت خون شهیدان و جانفشانی ایثارگران و مقاومت خانواده‌های معظم آنها و صبوری مردم بر همه مشکلات فائق آمده و امروز به عنوان یک کشور برتر در منطقه شناخته می شود.

وی یکی از دستاوردهای سالهای گذشته را گازرسانی به مناطق روستایی دانست و افزود: عمده روستاهای شهرستان ششتمد از نعمت گاز بهره مند شده اند و یا عملیات اجرایی آن در مراحل پایانی قرار دارد و تنها چهار روستای باقی مانده نیز در برنامه گازرسانی شرکت گاز استان قرار دارد.

فرماندار ششتمد گفت: طی یک سال گذشته ساختمان فرمانداری و بخشداری‌های شامکان و مرکزی تجهیز شده و فعالیت و خدمات رسانی خود را آغاز کرده‌اند.

کلاته افزود: همچنین با همکاری مدیران استانی و پیگیری های مستمر از آغاز تاسیس فرمانداری ششتمد  هر دو ماه یک اداره در این شهرستان مستقر شده و جهادکشاورزی، مرکز بهداشت، ورزش و جوانان و بنیاد مسکن به زودی جهت خدمت‌رسانی به مردم مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی، منابع طبیعی، دامپزشکی، پست و اداره آب و فاضلاب نیز  در مدت یک سال گذشته در شهرستان ششتمد استقرار یافته اند و پیگیری برای فعالیت مستقل دیگر نهادها در این شهرستان تازه تاسیس ادامه دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.