اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 26 دي 1399 / کد مطلب: 14455 / نظرات: 0


۷۷۰ نفر در غرب خراسان رضوی زیرپوشش طرح "شهید سلیمانی" قرار گرفتند


۷۷۰ نفر در غرب خراسان رضوی زیرپوشش طرح شهید سلیمانی قرار گرفتند
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۷۷۰ نفر در شهرستانهای زیرپوشش این دانشگاه شامل سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی از خدمات مراقبت در منزل طرح "شهید سلیمانی" بهره‌مند شدند.

مجتبی لعل  افزود: ۷۰ پرستار متشکل از نیروهای بسیج جامعه پزشکی، بخش خصوصی و دانشجویان داوطلب در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در قالب طرح "شهید سلیمانی" فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این پرستاران در قالب ۱۵ تیم در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات مراقبت در منزل را برعهده دارند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در آبان ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از خدمات مراقبت در منزل بهره‌مند شده اند.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.