اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 25 تير 1399 / کد مطلب: 14271 / نظرات: 0


رشد چشمگیر حجم مرسولات پستی سبزوار در دوران کرونا


رشد چشمگیر حجم مرسولات پستی سبزوار در دوران کرونا
رییس اداره پست سبزوار گفت: حجم ترافیک و درآمد مرسولات پستی این شهرستان در پی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ظرف سه ماه گذشته به میزان ۶۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال شده است.

علی شکوری‌پور افزود: شیوع بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ تمایل شهروندان را با هدف پیشگیری از ابتلا ء به ویروس کرونا، به استفاده از خدمات شرکت پست افزایش داده است. 
وی ادامه داد: شرکت پست سبزوار ظرف سه ماه اخیر ۸۸ هزار و۹۵۰ مورد مرسوله شامل بسته‌ها و نامه‌های معمولی، سفارشی، پیشتاز و الکترونیکی را از مبدا این شهرستان به اقصی نقاط کشور منتقل کرده است.  

رییس اداره پست سبزوار همچنین گفت: یکی از رویکردهای این اداره علاوه بر پشتیبانی لجستیکی فراهم نمودن بستر مبادلات در فضای مجازی و خریدهای مردم از طریق شبکه اینترنتی است. 

وی افزود: بر همین اساس با استفاده از امکانات فضای مجازی، محصولات بومی سبزوار از بستر و درگاه اینترنتی اداره پست این شهرستان به سراسر کشور ارسال می‌شود. 
چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی.‌سی.‌تی ویژه نواحی روستایی، علاوه بر تشکیلات مرکزی اداره پست سبزوار در سطح این شهرستان فعالیت دارند. 

مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۲۲۲ روستا سکونت دارند. تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از سه بخش "مرکزی، ششتمد و روداب" است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.