اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 2 دي 1390 / کد مطلب: 1377 / نظرات: 0

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی سبزوار/


حدود هشت درصد ناوگان تاكسیرانی سبزوار فرسوده است


حدود هشت درصد ناوگان تاكسیرانی سبزوار فرسوده است  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی سبزوار گفت: حدود هشت درصد ناوگان تاكسیرانی این شهر فرسوده است كه تا پایان امسال نسبت به جایگزینی آنها اقدام خواهد شد. 
    
'امیر ناطقی'  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح نوسازی ناوگان تاكسیرانی با حمایت های دولت از این بخش طی یك فرآیند پنج ساله از سال 1385 تاكنون، اغلب تاكسی های فرسوده این شهر تبدیل به احسن شده اند.

وی از جابجایی روزانه بیش از 110 هزار نفر از شهروندان سبزوار توسط ناوگان حمل و نقل تحت مدیریت این سازمان خبر داد و گفت: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ضریب استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی رشد صعودی داشته است.

وی ناوگان تاكسیرانی شهر سبزوار را شامل یك هزار و 26 دستگاه خودرو تاكسی با كاربری گردشی، خطی، فرودگاه، پایانه و بی سیم و همچنین 574 دستگاه انواع خودرو سواری دارای پروانه تاكسیرانی فعال در شركت های حمل و نقل درون شهری (آژانس) ذكر كرد.

وی اظهارداشت: براساس بررسی های به عمل آمده تعداد مسافران جابجا شده توسط تاكسی ها در شهر سبزوار، بیش از سهم 25 درصدی در نظر گرفته شده از جابجایی مسافر برای این ناوگان است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی سبزوار توسعه خودروهای تاكسی بی سیم به منظور تسریع در سفرهای شهری و كاهش مدت زمان انتظار مسافران و نصب تاكسیمترهای مجهز به پرینتر بر روی تاكسی ها را از برنامه های آتی این سازمان به منظور خدمت رسانی بیشتر و مطلوب به شهروندان برشمرد.

وی افزایش بازرسی و نظارت از ناوگان تاكسیرانی با همكاری نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، اداره اماكن عمومی و تعزیرات حكومتی و افزایش خطوط تاكسیرانی برای سهولت دسترسی شهروندان به تاكسی در سفرهای درون شهری را نیز از دیگر برنامه های این سازمان ذكر كرد./ 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.